Aleks Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Jeg tørr påstå at man er veldig lite filmerfaren eller ung om man drar en såppas konklusjon etter 10 minutter. Greit nok om man ikke synes noe om en film etter en time(klart den kan ta seg opp, men totaltsett vil den første timen trekke ned), men etter 10 minutter? Filmen har jo ikke begynt engang. Edit: Lol @ Kontorstol^^ Endret 13. august 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Posten min var siktet til Koffeinkanin. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Du har sett noen bilder og hat konkludert med at den er drittkjedelig? Tenkte på denne^ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Å si at en film er dårlig etter 10 minutter som å si at Brokeback Mountain er elendig når du bare har sett sexscenen. Kremt, BadSmile, kremt. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kjøpte meg The Curious Case of Benjamin Button på BD her om dagen, og satt meg endelig ned for å se den. Og for en film! Til tross av sin nesten tre timers spilletid, er den aldri kjedelig. Nå fem minutter etter siste scene, vet jeg fortsatt ikke hva jeg skal si annet enn at dette var magisk. En absolutt nydelig film. Den første delen av filmen har en god dose humor blandet med fantastisk drama. Alle spiller rollene sine perfekt og du kan ikke annet enn å bli dratt inn i skjermen. Hvis jeg skal sette fingen på noe, må det være de siste minuttene av filmen som jeg føler ble noe fremskyndet. Uansett, anbefales på det sterkeste 9/10 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Skulle se "Watchmen" som har fått så god omtale. Men fytti katta for noe tullball. Rett og slett latterlig dumt og bortkastet. Orket ikke se mer enn en 5 - 10 minutter. Derretter bare hoppet jeg spoardisk gjennom resten. Det var nok til å se at den ikke var verd å bruke tid på. Jeg satt igjen med det samme. Selv måtte jeg se den fullt ut på kino. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Skulle se "Watchmen" som har fått så god omtale. Men fytti katta for noe tullball. Rett og slett latterlig dumt og bortkastet. Orket ikke se mer enn en 5 - 10 minutter. Derretter bare hoppet jeg spoardisk gjennom resten. Det var nok til å se at den ikke var verd å bruke tid på. Kan eg spørja om kva slags film du hadde venta deg? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 The Watchmen var ca en time for lang, selv om den timen faktisk er nødvendig for å formidle bakgrunnshistorien til de som er nye med universet. Jeg synes rett og slett at materialet (les: tegneserien) fremstår som for dårlig til at filmen skal kunne levere. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tegneserien er knall og jeg skulle gjerne hatt en time mer Film-medium taper seg mye grunnet hastverket med å presse tiden ned (for å få tid til flere kinoforestillinger). Watchmen burde optimalt sett vært en TV-serie på 1 sesong. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tegneserien er knall og jeg skulle gjerne hatt en time mer Film-medium taper seg mye grunnet hastverket med å presse tiden ned (for å få tid til flere kinoforestillinger). Watchmen burde optimalt sett vært en TV-serie på 1 sesong. Hear Hear Til å med Extended Edition som er 30 min lengre enn kinoversjonen er for kort. Men alikevel så er dette den beste tegneserie til film noensinne i mine øyne. Helt genial film / tegneserie. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Watchmen var mer enn godkjent for min del. Selv kjøpte jeg en boks med extended edition og Tales of the Black Frighter. Jeg syntes alt var topp. Dog, beste tegneserieadopsjon er uten tvil Sin City. På BD er den så nydelig at man sitter med tårer i øyekroken hele filmen. Endret 14. august 2009 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Horror Hotel (City of the Dead) Det er svært lenge siden jeg har satt meg ned med en god gammeldags chiller så forventningene mine var egentlig store. Personlig så elsket jeg den. Den tåkete og mørke atmosfæren er herlig og de korene var herlige. Hele filmen har en skikkelig ond feeling over seg og den tar en del sjanser. Christopher Lee, en av mine all time favorite actors, var knall god og stemmen hans var mektig som vanlig. Interessant konsept og en engasjerende historie. Den siste delen var fantastisk. Liker du Classic Horror/Chillers, så anbefaler jeg at du gir denne filmen en sjangs. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Film-medium taper seg mye grunnet hastverket med å presse tiden ned (for å få tid til flere kinoforestillinger). Det er ikke optimalt for seeren å sitte i en kinosal i mange timer heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hvertfall ikke når man må tisse og ikke kan sette filmen på pause. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Skulle se "Watchmen" som har fått så god omtale. Men fytti katta for noe tullball. Rett og slett latterlig dumt og bortkastet. Orket ikke se mer enn en 5 - 10 minutter. Derretter bare hoppet jeg spoardisk gjennom resten. Det var nok til å se at den ikke var verd å bruke tid på. Kan eg spørja om kva slags film du hadde venta deg? Ja noe som ville virket litt mer seriøst og ordentlig laget. Det var alt for jugglete. Dessuten var musikken grusom. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Du rakk vel høre, eh... en sang? Og den var av Bob Dylan. Sier du at Bob Dylan er grusom? Og hva mener du med jugglete? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Vet at alle har forskjellig smak,men dette fant jeg tåpelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Let it go, bro. let it go. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) What the fuck? Sikker på at du ikke så Cowboy Laila get Nailed in Japan? Watchmen er en av de beste filmene jeg har sett i sin sjanger. Og fy faaaaan så bra soundtracks det er på filmen. Peace Out! Endret 14. august 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Sangene isolert sett er bra, men det falt ikke i smak i forhold til settingen. Hallelujah under en sexscene er så klisjè at det mister selv sin humoristiske effekt. Jeg fant ikke de andre inslagene morsomme heller. Når det gjelder filmen kan det godt hende at den ville fungert som en miniserie, men som film utgjorde det hele en klisjèfylt smørje som kun blir overgått av Glamour på sitt værste. Rorschach fikk meg til å dra på smilebåndet enkelte ganger, men er også det eneste positive jeg kan trekke frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå