Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spør du meg var Rambo 4 komisk dårlig.

 

Her er vi ikke på bølgelengde.

 

Rambo 4 var fantastisk. Stallone visste hva oss ekte mannfolk ville ha, og kjørte på med R-rating.

 

Satt i en fullpakket kinosal med 95 % menn. Vi jublet som gale hver gang Stallone tok en asiat av dage.

 

Beste kinoopplevelsen jeg noensinne har hatt.

Lenke til kommentar

Men jeg vil ikke ha dype helter, jeg vil bare ha overfladiske actionhelter som sier morsomme ting mens de dreper horder av fiender/russere/asiatere. Dolph Lundgren og Rambo var de store på min tid. Jeg trenger ikke allverdens med bakgrunn og hvorfor de er som de er, bare de har masse muskler og ser kule ut mens de skyter med MG fra hofta.

 

Jeg vil ikke ha "War is hell" budskapet trøkka ned i vranghalsen i hver eneste krigsfilm. Tror de vi er dumme? Selvsagt er ekte krig helvete. Men det trenger ikke bety at jeg vil SE realistiske krigsfilmer fordet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Alt dette snakket gjorde at jeg måtte se RAMBO 4!!!

 

Filmen er så mannlig at damer som ser den blir gravide der og da, damer som allerde er gravide vil atumatisk føde gutter, damer som allerde har gutter i maven føder 180cm høye ferdig utstyrte Green berets med ferdig printete dog tags rundt halsen, klare til å drepe komunister fra første sekund(uheldig viss det viser seg at legen er komunist)

 

En action film som viser at action sjangere ikke bare er GCI roboter og følsome og ikke bannene John McClanes

9/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...