Treblad Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Så Bruce Almighty på skolen i dag. Tredje gang jeg så den, men lo godt flere steder, likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Bare Bea. Enten var den halvdårlig eller halvbra. Får ikke bestemt meg. Tenker vi går for halvbra. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Armageddon - faen tel gla'film det der. Den er så trsit på slutten *Høre litt på Aerosmith*.... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Drop Dead Gorgeous Fin film, for å si det på den måten. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Man on fire med Denzel Washington. Fikk jo litt dårlig kritikk her og der men dette er en skikkelig Hevn er søt film. Jeg likte den. Lenke til kommentar
morra Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Austin Powers 1 Grei nok. Lasta den ned. Litt pervers/barnslig Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Austin Powers 1 Grei nok. Lasta den ned. Litt pervers/barnslig Det er jo hele poenget med Austin Powers da Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Austin Powers 1 Grei nok. Lasta den ned. Litt pervers/barnslig Det er jo hele poenget med Austin Powers da Det er rett. Siste filmen jeg så, I skuddlinjen med Clint Eastwood. Så den på tv3 idag. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Monthy Pyton: Life of Brian Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Skulls - begynte bra, så blei den dårlig! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Monthy Pyton: Life of Brian Monthy Pyton, geniale filmer. Ingen filmer slår Monthy Pyton and the holy grail. Filmen over alle filmer. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 HellBoy, ganske bra film. Fikk litt Wolfenstein følelse i begynnelsen. 7.5/10 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Så bare bea. Var litt.....come si come sa i begynnelsen men så tok det seg litt opp etterpå. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 The Core - så tåpelig at det blir bra Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Så National Treasure i går. Underholdende 4/6 V Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Pianisten. Huff Klarer ikke få det ut av hodet når nazistene går inn i huset til en familie som spiser middag og ber de reise seg. Selvfølgelig er det en funksjonshemma som ikke kan reise seg. To nazister tar han og slipper han ut fra verandaen fra 5'te etasje. Huff, huff og huff. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Pianisten er en strålende film, ja. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg var og så på Alien Vs Predator i går. Jeg hadde gledet meg til den filmen i 1år. Og da den kom ut så fikk jeg høre at den var dårlig. Og da fikk jeg jo mindre lyst til å se den. Men jeg og en venn gikk for å se den i går. Og jeg syns at den var driit rå ass. Masse bra action, predators var kjempe kule. Og da vi kjøpte billetene så fikk vi sånne pins eller hva det heter som det sto, I Vote For Predator hehe. Jeg likte filmen ganske mye. Jeg snakka og kommenterte filmen hele tiden. Folka som satt foran oss ble visst litt sure og ba oss være stille hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå