slackerjack Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 The Italian Job, bra film Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Dawn of the dead...Tok helt av på slutten Anbefales... Så du orginalen eller re-maken? Begger er jo ganske bra. Vurderer å skaffe meg Trilogy of the dead nå som jeg har fått bursdagspenger og greier Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 The day after tomorrow. Var litt tammere nå enn første gangen jeg så den, men fortsatt en ok film. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Dawn of the dead...Tok helt av på slutten Anbefales... Så du orginalen eller re-maken? Begger er jo ganske bra. Vurderer å skaffe meg Trilogy of the dead nå som jeg har fått bursdagspenger og greier 299,- hos Platekompaniet. Ingen tvil lenger om at jeg skal ha den. "Bonus-DVD-en inneholder grøsserlegenden Dario Argentos versjon av filmen Dawn of the Dead." Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 "Dario Argentos versjon av filmen" er vel, så vidt jeg har forstått, bare en forkortet utgave. Det kan godt være den er bedre, men jeg tror ikke det er champagneverdig liksom. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 "Dario Argentos versjon av filmen" er vel, så vidt jeg har forstått, bare en forkortet utgave. Det kan godt være den er bedre, men jeg tror ikke det er champagneverdig liksom. Har hørt mye godt om den. Dessuten er det da en fryktelig fin "bonus". Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 The Italian Job, bra film Jepp, den er konge! Siste jeg så var På kollisjinskurs! Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 "Dario Argentos versjon av filmen" er vel, så vidt jeg har forstått, bare en forkortet utgave. Det kan godt være den er bedre, men jeg tror ikke det er champagneverdig liksom. Argento-versjonen fokuserer mer på action, mindre på humor enn Romeros versjon (i både kort og lang utgave). Kanskje viktigere, den har et annet soundtrack (av Goblin, husbandet til Argento den gangen han laget bra filmer) som skaper en annen stemning enn det som er i Romeros. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bad Santa med Billy Bob Thornton. Jeg synes dette var en ustyrtelig morsom film, med undertoner som gjør den virkelig severdig. Anbefales på det sterkeste. 8/10 Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Så Tupac Shakur, Resurection ikveld, var en dokumentar om 2Pac, ikke altfor interresant men ok til å være doku. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ungdommens Råskap Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 The Deer Hunter For en herlig film, Russian Roulette er en av mine yndlingsscener (sammen med I'm sorry, Dave og I'm singing in the rain). Og Walken er bare det tøffeste mennesket som har levd. Lenke til kommentar
t0ggler Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Så "showtime" på skolen her om dagen... kul film det, syns jeg da Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 50 First Dates - Bedre og morsommere enn jeg hadde trodd. Troy - Fikk bare sett 1,5 time før Friends, så jeg må ta den opp igjen i kveld etter RBK. Virket veldig lovende. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Unstoppeble Heilt ok film med eit litt søkt plott. 4/6. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 The day after tomorrow. Var litt tammere nå enn første gangen jeg så den, men fortsatt en ok film. Urk. To ganger på relativt kort tid? http://www.intuitor.com/moviephysics/dayAft.htm Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Mors Elling Kjøpte filmen igår, har sett den på kino før, og filmen var like bra denne gangen Så også Snatch igår, knakende tøff film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå