Illmatic Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 8 Mile var jo ikke så aller værst. Boyz in da Hood er også ganske bra. *pirke pirke* heter den ikke "Boyz'n the hood"??? *pirke pirke* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 No offence, men det der var bare teit! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 jaja, meninga det da... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Så "Evil Dead" på Stv2 igår Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Evil Dead <3 2'ern er dog bedre. DEAD BY DAWN, DEAD BY DAWN!!!!!!! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hehe, titta innom den jeg og....kult-zombie film. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Neste gang bør man bruke anførselstegn eller lignende slik at man unngår misforståelser. "The Fog" av vår alle.... "The Fog of War" bla bla. Ja. Da hadde setningen gitt mye mening du. "The Fog Av Vår" alle tiders John Carpenter. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Eeeh? Leser du hva LarsP skriver? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Eeeh?Leser du hva LarsP skriver? Ja. Leser du hva jeg skriver? "The Fog Av Vår" alle tiders John Carpenter. Hvor mye mening gir den setningen? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Altså, filmen heter "THE FOG" og den er laget "AV VÅR ALLE TIDERS -JOHN CARPENTER-" ARRRRRRGH.... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Altså, filmen heter "THE FOG" og den er laget "AV VÅR ALLE TIDERS -JOHN CARPENTER-" ARRRRRRGH.... Heh. Det stemmer ja. Jeg hadde nemlig først tenkt å ta med anførsels-tegn men droppet det ettersom jeg trodde de fleste ville forstå det. Hvis jeg hadde visst hvor mye "trøbbel" det skapt så... Ps: Jeg blander aldri engelske filmtitler sammen med norske ord, eller omvendt... :!: Lenke til kommentar
gixer Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Det er vel strengt tatt ikke en film, men jeg nevner det alikevel. En kamerat av meg har kjøpt hele "Band of Brothers" på DVD og vi har stort sett brukt de siste 3 dagene på å se på den. Konge. Endret 5. august 2004 av gixer Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det er vel strengt tatt ikke en film, men jeg nevner det alikevel. En kamerat av meg har kjøpt hele "Band of Brothers" på DVD og vi har stort sett brukt de siste 3 dagene på å se på den. Konge. Ja det er definitivt en av de beste seriene gjennom tidene(det kommer en ny sesong også, basert på stillihavs slagene, for dem som ikke visste det) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 så once upon a time in the west, et lite mesterverk av leone Bronon's beste Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Så nettop: South Park. Bigger, longer and uncut. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Lady Snowblood: Blizzard From the Netherworld. Love Song of Vengeance får vente til etter 24 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 8 Mile var jo ikke så aller værst. Boyz in da Hood er også ganske bra. *pirke pirke* heter den ikke "Boyz'n the hood"??? *pirke pirke* Nei, den heter Boyz N the Hood. Neste gang du retter på noen, bør du ha rett selv. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ..... ........var borti rett kant av navnet da..... Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ser på Kopps nå - genial film .. serlig når benny overdriver "litt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå