Bear^ Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Skipper nok T4....men ser den nok på DVD lulz Om du vil ha historie og handling, styr unna T4. Om du vil ha hjernedød action gå for Wanted. Der er det i alle fall en snacksen dame å se på i ny og ne (Jolie). Vil faktisk ikke anbefale T4 for noen verdens ting jeg, synes den var såpass dårlig... Ja skikkelig sexy må jeg si. I alle fall bedre i forhold til hva T4 har å tilby Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Pøh, dama til John Connor i T4 var da søøøt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Young Frankenstien Dårligste skrekkfilem jeg har sett, var ikke skummel i det hele tatt, og hva værre er, er at den er i svart hvit. Helt elendig, rett og slett forferdelig, ikke noe bra å si om den. Bortsett fra at jeg kanskje kan nevne et filmen er hysterisk morsom da. Ikke like ektrem som Blazing saddles, men til gjengjel er den mer strukturert ikke like mye hopping til of fra. Filmen er full av små sener som bare er fantastiske, nesten hver eneste sene med Marty Feldman får deg til å le han er på mange måter filmen. Den ene senen med Hackman som blind er også noe av det morsomere jeg har sett. At den bruker de gammle settene fra 31 filmen gjør det hele bare bedre. At de faktisk gjorde den i svart/hvit er jo bare kult. En flott film, med flotte karakterer Den er veldig nærme blazing saddles men ikke like over the top morsom. Jeg tror kanskje denne filmen er lettere å svelge for dem som kanskje ikke er fan av Brooks sine senere mer out there type filmer. 8.5/10 Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Bob og athorb: Er dere alltid enige? Neida. Bob hatet filmen, jeg syntes bare at den ikke var noe å hoppe i taket for. Pleier vi å være veldig enige her inne? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Bob og athorb: Er dere alltid enige? Neida. Bob hatet filmen, jeg syntes bare at den ikke var noe å hoppe i taket for. Pleier vi å være veldig enige her inne? Jeg tror noen ganger at dere er samme person, men så kommer jeg på at jeg har sett filmen deres, hvor dere faktisk er to stykker. PS: Yang Frankenstien. Kanskje jeg skal kjøpe den på DVD. Lulz. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Pink pather 2 litt morsomt, men ikke så bra som den siste 3 eller 4 av 6. vansklig å si Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Okei, kjapt innlegg på vors før det blir byen. Påvirket av andre anmeldelser angående T4? Skuespillet dårlig? Check. Historien dårlig? Check. Actionen dårlig? Check. Bale dårlig? Check. Ikke min feil at andre anmeldere påpeker de samme feilene. Jeg og Athorb alltid enige? Verste jeg har hørt, Athorb liker pretensiøs svarthvit film, jeg liker actionfilm i farger. It's ya boy. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Terminator Salvation Jeg hadde virkelig håpet at denne skulle være bra, er kjempefan av T1 og T2. Men nei da, her skal Terminator-franchisen ødelegges for alle penga! GO McG! Handlingen er helt retardert, nei seriøst hvilke idioter er det som har kommet på dette mølet? Den føles rotete og er stappet med logiske svikter fra begynnelse til slutt, så mange at jeg kunne skrevet en doktoravhandling. Handlingen bare en unnskyldning for å pakke inn flere eksplosjoner og chase-scener. Replikkene er også latterlig dårlige ("So that's what death tastes like."), og innimellom all ropinga til Christian Bale får vi mange kjenningsreplikker fra de to første filmene. Så mange at det blir irriterende i lengden, og de føles unaturlige noen steder. Karakterene er ensporede og dårlig spilt (selv Christian Bale skuffer). Hva har skjedd med karakterutvikling? Den eneste interessante er Marcus, men han er også den mest idiotiske (takket være den retarderte handlinga). Stemningen som du ser i fremtidskrigssekvensene i de to første filmene, mangler denne totalt. Hva har egentlig skjedd med "The War Against the Machines"? Personlig syns jeg Terminator 3 var dårlig, men selv den var bedre enn dette idiotiske Hollywoodoppgulpet. Det sies at det ifølge kontrakten skal lages to filmer til, som old school terminator-fan kan jeg si at jeg grøsser bare ved tanken. Huff, detta var dårlig gitt. 2/10 Endret 7. juni 2009 av Molotovcocktailen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Så må man ikke glemme "This is John Conner" monologene til Bale, det er lenge mellom gangene jeg får lyst å krype å gjemme meg i kinosalen av ren flauhet på skuespillerens vengner men jeg var nær denne gangen, t.o.m Optimus Prime's monolog i Transformers blir rene mesterverket i forhold. Huff, må bare få denne filmen på avstand, er slike filmer som bare gjør meg litt småforbannet, godt utgangspunkt ødelagt av banale ting. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Synd at Bale får så mye kjeft. Er dette filmen hvor han endelig svikter meg? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ikke hans beste prestasjon, nei. Men han får ikke noe særlig å jobbe med heller. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ikke hans beste prestasjon, nei. Men han får ikke noe særlig å jobbe med heller. Tror det er her mange misforstår med enkelte prestasjoner i filmer. Blir urettferdig å kritisere skuespillere som har ubrukelige manus og regissører å jobbe med. Selv de beste skuespillere har filmer som er helt ræva, men hovedsaklig av andre grunner enn dem selv. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja det er nok regissør og manusforfattere som har skyld i dette makkverket. Det har ikke noe å si hvor god skuespiller du er, når du bare har dårlig manus og dårlige replikker å jobbe med. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Der vil jeg si meg litt uenig. En god skuespiller kan få et dårlig materiale til å bli bra, men en dårlig skuespiller kan ikke få et godt materiale til å bli bra. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Forstår riktignok ikke hvorfor Bale sa ja da han hadde lest manuset først uansett. Så kan sies å være hans egen feil. Der vil jeg si meg litt uenig. En god skuespiller kan få et dårlig materiale til å bli bra, men en dårlig skuespiller kan ikke få et godt materiale til å bli bra. Det er sant, men Salvation er også et eksepsjonelt dårlig manus. Oneliners og dialog på barnehagenivå kan vanskelig bearbeides til noe mer enn det er. Endret 7. juni 2009 av co2 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 The Gathering meh :/ 2/10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Andrey Rublyov 1966 Tarkovskij. Tre timer. Mest trolig den tyngste filmen jeg har vært borti. Hva skal jeg si? Den er altfor lang og det ble mye kjedelig venting. Filmen har noen nydelige shots/scener, men som en helhet er filmen ikke interessant. Filmen handler mye om religion, og fra en ateists synspunkt (meg) blir jeg ikke helt tilfredsstilt. Det er sjelden en film er så pen og kjedelig samtidig. Nå syntes jeg Part II var mest spennende, da det faktsik var litt action (), flott bruk av hester også. Flere hundre ryttere som rir over store enger. 90% av filmen er filmet ute, og det er mye flott å se på. Busker som blåser, vannet i elva som renner, en gutt blir skutt med pil og bue og faller om i elven og seiler nedover mens kamera følger med på blodet. Denne filmen kunne godt vært i farger. Konklusjon: for lang for meg, i hvert fall i denne omgangen. Masse fine scener men i helheten litt for treigt. 7/10 (svak) Tror Offret er mer min smak. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Forstår ikke helt poenget med å helgradere ved å velge en karakter som tydeligvis ikke passer til anmeldelsen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nå gadd jeg faktisk å se hele, så så kjedelig var det nok ikke. Overdrev kanskje litt med "kjedelig kjedelig" i anmeldelsen. Karakteren passer til filmopplevelsen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Må nesten få sett denne snart, men jeg er klar over at over 3 timer med Tarkovsky kan bli rimlig tungt. Det at den handler mye om relegion tror jeg kan slå inn positivt for min del da jeg finner det temaet svært interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå