SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 "We were soldiers" med Mel Gibson. Den er faktisk skikkelig bra. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg så Grease jeg og jeg oxo Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Dama kjøpte Greasa 2 igår .... den er skremmende Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Dama kjøpte Greasa 2 igår .... den er skremmende Jeg har ikke sett den, er den ikke like god som eneren? Jeg skal se den anyway. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Dama kjøpte Greasa 2 igår .... den er skremmende Jeg har ikke sett den, er den ikke like god som eneren? Jeg skal se den anyway. At den er SÅÅÅ dårlig var kanskje litt og ta i, men jeg liker ikke musikaler og heller ikke Grease 1. Men sangene er fengende, og dansinga bra ... og historien og skuespillet flaut. Men det syns jeg det var i 1'ern også. Det er Michelle Pheiffer som er hovedpersonen i 2'ern. Likte du 1'ern liker du Greae 2. Men jeg hata det ... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Konge, nå gleder jeg meg! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Detroit 9000 - Blaxploitation thriller med et brukbart manus og god filmmusikk For ikke å snakke om klærne .... De kunne godt spart på teaterblodet, forresten nei det kunne de ikke det var litt kult med gore i akkurat den filmen. Kult plot, bra slutt -> kul film Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Konge, nå gleder jeg meg! HAHehheha ja gl hf for å si det sånn! Er du seriøst fan av Grease? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Konge, nå gleder jeg meg! HAHehheha ja gl hf for å si det sånn! Er du seriøst fan av Grease? Vel, jeg er veldig stor fan av Travolta. Jeg har ikke sett noen andre musikaler jeg har likt, men akkurat Grease er så.. artig.. Rett og slett artig. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Konge, nå gleder jeg meg! HAHehheha ja gl hf for å si det sånn! Er du seriøst fan av Grease? Vel, jeg er veldig stor fan av Travolta. Jeg har ikke sett noen andre musikaler jeg har likt, men akkurat Grease er så.. artig.. Rett og slett artig. Jammen det er lov det De er sikkert de beste musikalene som er. Jeg bare syns de blir så ... så ... så ... skremmende! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Så var det å stryke Eraserhead fra Shamelisten. La oss håpe at jeg forstår den, jeg har hørt at den er heller komplisert. Wish me luck. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Anacondas: The Hunt for the Blood Orchid Den er rett og slett tragisk Like ræva som den forrige Anaconda filmen. Det eneste som var bra med den sistnevnte filmen, var Jon Voight. Filmen er så usannsynlig teit. Og den blir ikke noe bedre når de klarer å kalle en cd-rom for en harddisk. En hardware fyr som jeg er, hadde vanskeligheter for å svelge den Endret 21. november 2004 av Uderzo Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Sleuth (1972) med Laurence Olivier og Michael Caine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Likte du 1'ern liker du Greae 2. Men jeg hata det ... Dagens dummeste... Grease er et glimrende stykke film. Oppfølgeren er Lenke til kommentar
Crack Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 leide Spiderman 2, bra film like bra som 1eren. selv om jeg liker X-men 1&2 bedre Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Bulletproof Monk... Grei underholdning... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 På kollisjonskurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå