Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så 3 filmer i går:

 

Luther: 0/6

Harry Potter (3): 4/6

Butterfly effect: 5/6

 

Luther så jeg for å se hva hypen var om(de har satt den opp igjen på kino, etter uttalilige forespørsler) For en møkka film!

 

Så Harry Potter for å finne ut om den var noe for ungene mine, det var den ikke. Men jeg har lest alle bøkene, så jeg må jo se filmene. Synes den var underholdende.

 

Butterfly effect er en virkelig overraskende film.

 

V

Lenke til kommentar

  • Snatch - morsom gangsterkomedie.
  • Bad Santa - et par sjeldene vittigheter, men etter hvert blir den bare repiterende og irriterende.
  • The Matrix Reloaded - tross sitt noe svake manus leverer denne en elegant og god fortsettelse på kultfilmen fra '99 (vet at det er mange som er uenige med meg her).
  • The Color of Money - nå har ikke jeg sett The Hustler, så jeg vet ikke om jeg har gått glipp av noen referanser o.l, men det hindret meg ikke i å finne grei underholdning i denne filmen.

Lenke til kommentar
Fikk endelig sett Kill Bill, visste at det kom til å bli mye blod, men det her var rett å slett en splatter!

 

Kan skjønne at filmnerdene liker den pga de utallige referansene til andre filmer, og den er vel også en inngangsport til å tenne interessen for asiatiske (sloss)filmer...

Jau, Kill Bill-fans må se Shogun Assassin. :)

Lenke til kommentar

Den britiske Shogun Assassin er klippet, og i tillegg ikke særlig godt print eller god transfer.

Har du R1-mulighet så sjekk ut filmene den er satt sammen av i stedet; Lone Wolf and Cub-serien (SA er satt sammen av scener fra de to første filmene av serien på seks, Sword of Vengeance og Baby Cart at the River Styx).

Serien er uansett mye bedre enn Shogun Assassin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...