The_Darkness Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Et Kongerike For En Lama! oioioi for en genial film! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Brødrene Dal og Legenden om Professor Drøvel. Gode, gode barndomsminner, og 29 kroner på Elkjøp - da måtte jeg jo? Serien var ikke helt som jeg husker den. Var bare magisk og hysterisk morsom da jeg var liten, nå ble det litt mye "fortfilm-humor" og ordspill, selv om en del sketcher fortsatt var veldig morsomme (artig å se Monty Python-inspirasjonene). Nå må det jo også poengteres at dette var den første Brødrene Dal-filmen. Atlant-is (og Spektralsteinene) er jo begge en del nyere. Kanskje humoren er oppdatert der? Husker mye av Atlant-is, så jeg må vel få sett den snart. Også kommer det jo faktisk ny i 2005, sier imdb. Husker jeg så på Brødrene Dal og spektralsteinene på tv i mine yngre dager... det var veeeeldig skummelt Hadde vært artig og se serien igjen Vet. Akkurat sånn hadde jeg det også. Men jeg ble som sagt litt skuffet av Brødrene Dal og Professor Drøvel, selv om jeg skal innrømme jeg lo godt en del ganger underveis Men så må man også huske at Professor Drøvel er fra 70-tallet, mens Atlant-is er fra 90-tallet. Sistnevnte har sikkert en litt mer "oppdatert" humor. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Handlet inn Beverly Hills Cop, The Italian Job og Haunted Mansion i går kveld, så jeg så på Beverly Hills Cop i dag. Må si at jeg synes den fortsatt er like bra. Regner med at de fleste har sett den, men det skader ikke å se den igjen Lenke til kommentar
moray Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 The Contenders på NRK2. Sikkert litt ekkelt å komme inn litt inn i filmen uten å vite noe om den.... Underholdene. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Anger Management, morsom film. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Så Dawn of the dead (Dircetor`s Cut) som jeg kjøpte i dag. Meget bra film. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Lånte Troy av ein kamerat og såg den i dag! Litt kjedelig innimellom kampene, men kampene var bra Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg fikk endelig sett Road to Perdition, og jeg ble ikke skuffet. En av de bedre jeg har sett (men så har jeg likt alt av Tom Hanks (bl a Castaway og The Terminal)). Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Grease 2 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 City of God - ræææva film! Lenke til kommentar
T.L Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Så high fidelity, den var ganske bra, man kjeder seg i hvertfall ikke gjennom den. Jeg fikk endelig sett Road to Perdition, og jeg ble ikke skuffet. En av de bedre jeg har sett (men så har jeg likt alt av Tom Hanks (bl a Castaway og The Terminal)). Hmm, jeg synes den var dritkjedelig og klisjèfyllt, gadd ikke en gang å se hele. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Det er gjerne det folk mener om Tom Hanks filmer. Jeg sier bare "tried and true". Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 AI, eller KI som den hadde måtte hete hvis norske oversettere hadde fått viljen sin Bra film. Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Runaway Jury 2/6 Ble for langtekkelig.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 The Thing. Hoppende blod.. nuff said. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 så akkurat AI på tv norge. den siste halv timen ca likte jeg veldig godt. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Rembrandt Et svært godt, om ikke noe merkelig stykke arbeid. Jeg må si at jeg stadig blir positivt overrasket av filmer som ikke er 100% Hollywood. Den anbefales. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 City of God - ræææva film! Jeg håper for alll del at det var ironi Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 City of God - ræææva film! Jeg håper for alll del at det var ironi Faktisk ikke... handlet om slummen i rio eller no. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Så Das Boot av Wolfgang Pedersenm likte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå