athorb Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) For ikke å nevne Depp, som gjør sitt livs rolle. Og tar Thompson fullstendig på kornet, han er jo helt lik. edit: shout-out til Del Toro, han gjør også en fantastisk rolle. Endret 26. april 2009 av athorb Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Athorb: Hvis du er retard, tenker du ikke på plothull. Roboten må du huske, fordi du argumenterte for "at det var sjarm, mye bedre enn CGI *whine whine*. Men siden vi allerede har diskutert det, og fordi hukommelsen svikter, lar vi det ligge Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvordan kan du anmelde denne uten å nevne musikken? Badekar-scenen er jo heftig! White Rabbit! Røyk mer gutt! Ja, musikken var fin. Det glemte jeg og si. Jefferson Airplane er flott. Men du har rett, litt flaut. Er jo litt Bob-fan. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er det den på slutten du tenker på? Joda, den er ikke state of the art, men ganske sjarmis. Whatever, diskusjon slutt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) ED-209 var vel rein stop motion filming såvidt jeg husker? Det er jo bare kos. Endret 26. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 For ikke å nevne Depp, som gjør sitt livs rolle. Og tar Thompson fullstendig på kornet, han er jo helt lik. edit: shout-out til Del Toro, han gjør også en fantastisk rolle. Helt klart. Herre, for en godfilm. Er nok veldig snart på tide med et nytt gjensyn. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Raging Bull (1980) Jeg sier det bare rett ut, jeg kjedet meg igjennom halve filmen. Skuespillet og alt var bra, men den var til tider litt kjedelig. Jeg ble også irritert av oppførselen til Jake. Absolutt en god film, men ikke noen perle i mitt syn. 7,5/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Fuck! Regnet med en slik reaksjon fra deg ja. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Fear and Loathing er nok en av de morsomste komediene der ute. Den har forøvrig en utrolig genial cameo: H. S. Thompson himself. Innså det ikke mens jeg så filmen. Trodde det var Depp det også^^ Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 ED-209 var vel rein stop motion filming såvidt jeg husker? Det er jo bare kos. Han jeg siktet til. Det er kanskje kos hvis du har vokst opp med filmen, men for meg hemmet han opplevelsen totalt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) ED-209 er for øvrig et popkulturellt ikon: http://en.wikipedia.org/wiki/ED-209 Han var ment å være en slags comedy character, men skulle ikke se søt og morsom ut. Ser stor og skummel ut, men kortslutter alltid eller snubler når det gjelder. Endret 26. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Herre, for en godfilm. Er nok veldig snart på tide med et nytt gjensyn. Fikk lyst på et gjensyn jeg også nå. Også forelsket meg i boka siden sist jeg så den. Raging Bull (1980) blabla 7,5/10 Var ikke det en veldig høy karakter for en film som kjedet deg i én time? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Nei. Det var ikke kjedelig i et strekk, noe som reddet filmen litt. Men filmen var som jeg sa litt lengre oppe; absolutt en god film. Hadde den vært for kjedelig hadde jeg ikke fullført filmen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 For ikke å nevne Depp, som gjør sitt livs rolle. Og tar Thompson fullstendig på kornet, han er jo helt lik. edit: shout-out til Del Toro, han gjør også en fantastisk rolle. At verken Del Toro eller Depp ble nominert til Oscar sier sitt om hvor råtten denne "utloddingen" egentlig er. Slike prestasjoner er det ikke mange som klarer å gjøre, og samtidig få det hele til å virke troverdig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg opplevde ikke Depp eller Del Toro som spesielt god i en film som jeg heller ikke fant spesielt god. Men så synes jeg ikke at Hunter S. Thompson var spesielt god, verken som journalist, forfatter eller noe annet. Og i tillegg smaker ølmerket hans helt grusomt. Som å drikke gammel motorolje. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Depp er så lik Thompson at jeg av og til ble usikker på om det ikke faktisk var Hunter selv som spilte. Om ikke en så realistisk framstilling av en virkelig person er prisverdig, så vet ikke jeg. Del Toro la på seg usaklig mange kilo, og i tillegg lever han seg inn i rollen som sørpe gal på en genuin måte. Tror egentlig han har røyket sin andel gress i det virkelige liv også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 En realistisk framstilling av en urealistisk person ender ofte i kontrovers. Jfr. PSH i Capote. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Sluttmonologen er herlig: There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Min yngre og tyngre broder hadde det på russekortet sitt noen år tilbake., Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå