SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Braveheart ... for 1724907156 gang. Offisielt min favorittfilm ... ever! Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Et Cetera! Av Jan Svankmajer! Hurra! Nå skal jeg se den igjen. S, Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Braveheart ... for 1724907156 gang.Offisielt min favorittfilm ... ever! Ja, Braveheart er konge-film. Ser den nok (igjen) i løpet av helgen Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Et Cetera! Av Jan Svankmajer! Hurra! Nå skal jeg se den igjen. S, Har du noe av Svankmajer igjen nå, "Svankmajer"? Noe du ikke har sett? Jeg har en del på PC-en her skjønner du. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 så detektor på skolen i dag ( ), syntes den var ganske bra egentlig. Men det var noen ting som burde ha vært forandret på... vet ikke helt om jeg likte at det var sånne små humor biter innimellom... men uten tror jeg filmen hadde blitt noe kjedelig og tyngre. Jeg lurer på hvordan filmen hadde vært med en ulykkelig slutt . Men siden det virker som om det egentlig er en komedie så duger den. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Et Cetera! Av Jan Svankmajer! Hurra! Nå skal jeg se den igjen. S, Har du noe av Svankmajer igjen nå, "Svankmajer"? Noe du ikke har sett? Jeg har en del på PC-en her skjønner du. Jei. Ja, har igrunn det. Another Kind Of Love The Castle of Otranto Don Juan/Sanche J. S. Bach In G-Minor (Har jeg denne? Hm. Husker inte.) Historia Naturae The Garden Har du noen av disse? Et Cetera har jeg sett før da egentlig. Jeg får bare sånne merkelige kick iblant. S, Endret 18. november 2004 av Svankmajer Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har fy-fy-versjoner av Historia Naturae, Don Juan og J.S. Bach in G-Minor ja. Nå må jeg løpe, men jeg kan sikkert på et eller annet vis få sendt noe over snart. Don Juan har mye dialog og kun kinesisk tekst eller noe sånn, så det er kanskje ikke veldig interessant. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Alt er interessant. Disse er ikke utgitt noensteder heller lengre, så det er vel neppe noen annen måte enn å laste de ned.(Hvis det er det du mener med fy-fy versjoner) Jeg finner de ikke dog. (Unntatt The Garden, men han som eier den virker ikke særlig keen på at andre prøver å laste den ned.) Hadde vært ålreit om du hadde lastet de opp ja, men ingen krav akkurat. S, Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Predator. Måtte nesten se den siden jeg har nå sett alien og AVP. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Første episdsode av Band Of Brothers, og jeg anger ikke på at jeg kjøpte alle episodene. Absolutt verdt de 500 kronene jeg gav for de. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Første episdsode av Band Of Brothers, og jeg anger ikke på at jeg kjøpte alle episodene. Absolutt verdt de 500 kronene jeg gav for de. Helt enig. Band of Brothers er en fantastisk bra serie fra WW2 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ja jeg kjøpte boksen for 699,- den dagen det kom. Og det er det beste kjøpet jeg har hatt på lenge bortsett fra Star Wars og Indiana Jones boksene. Det er ingen som skildrer WW2 bedre enn Tom Hanks og Spielberg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Troy var vel den sisste jeg så.. konge film Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Så vel Starsky & Hutch... ... Endret 19. november 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg pinte meg gjennom Troy i går. Kjedelig! Men fikk lyst til å spille Rome:Total War, i det minste. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg pinte meg gjennom Troy i går. Kjedelig! Men fikk lyst til å spille Rome:Total War, i det minste. den så jeg også Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Så Gothica på onsdag og Cast Away i går. Gothica var helt ok. Kanskje bedre enn OK. Cast Away er rimelig bra. Satser på at jeg får noen bedre filmer neste gang fra Film24. Blir vel Pulp Fiction i kveld tenker jeg. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Så American History X og Sleepy Hollow, igår/idag. Sleepy Hollow var ikke så bra som forventet, mens American History X var meget bra. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Fikk sett Requiem for a Dream nå. Sitter igjen med VELDIG blandede følelser. På en side var det en ufattelig gjennomarbeidet film. Veldig imponerende, og det var veldig ofte at alle effektene og kreative kamerabruken kom denne... narko-opplevelsen... til nytte. Jeg hatet uansett den første halvtimen. Det liksom veldig synd, for jeg synes ting var veldig balansert utover i filmen. Det var rett og slett bare et kaos av effekter og noen kjente fjes som tittet frem nå og da. Masse irriterende lyder eller en eller annen musikkform hele veien gjennom... jeg fant det utrolig plagsomt og jeg ble lite inspirert til å faktisk bry meg om denne gamle kjerringa som ville slanke seg og denne flotte sønnen som tjente penger. Det kunne gått litt roligere for seg. Men det ble bedre etter hvert. Det var flere flotte scener med den dama foran TV-en. Spesielt den der TV-showet kommer inn i huset hennes og kjøleskapet begnner å sprette rundt på gulvet. Det var også flere ganger at jeg ikke visste hvor hun befant seg... at jeg var helt i villrede. Jeg likte det, men ellers var det ikke verdens mest uforutsigbare film. Men den gjorde ikke et sånt inntrykk som jeg hadde håpet... langt i fra. Selvfølgelig forverret det synet mitt på dop og sånn, men det var alt for fremtredende at alt var fiksjon tror jeg. Noen ganger måtte jeg le pga. vittige narkogrimaser. Med litt lavere tempo i klipping og disse – for all del spektakulært pene – effektene litt mer spredd ut over... så kunne jeg faktisk satt i å sympatisere med karakterene og felle en tåre. Og slutten ble feil. Føltes som happy ending. Fin musikk liksom. Folk som klemmer hverandre. Dystert, så klart, så det var ikke smileslutt... men den var ikke akkurat noe virkningsfull... på meg i hvert fall. En fyr hadde lovet meg at jeg ville sitte og gape, men det funket ikke. Men det var vel mye eksperimentering involvert, og det var vel vellykket... for all del... bra film. Godt innkjøp tror jeg – litt skuffet til tross. Og jeg så Evil Dead for litt siden. Den var fantastisk. Fyrer opp toeren nå tenker jeg. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Så motorsykkel-dagbøkene tidligere i kveld, likte den godt. I hvertfall god til å være "roadmovie". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå