gspr Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 gspr: Jeg må si meg uenig med deg (ikke karaktersettningen, da dette er en personlig sak) men når det gjelder å skille seg ut. Her har vi en film som viser kjappe og utrolig tøffe actionsekvenser som ikke tar 35 minutter og involverer slow-motion og diverse annet. Teknikken til Bourne er jo utsøkt, og fanger det Ludlum prøvde å få frem i boken, nemlig at denne mannen er raskere og mer effektiv enn noen før han. Om det er en god representasjon av boken eller ei, vet jeg ikke. Jeg har ikke lest den, så det kan godt hende du har rett. Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 siste filmen jeg så var alien vs. predator! dødskul film!anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Matrix Reloaded!Husker ikke driten av filmen, selv om vi så det på prokjektoren min. Drakk meg nemlig dritings med kamerater, noe som resulterte i en sprengt diskant. BAH! hos meg var det bassen som røyk på sist sette film Litt kjedeligere det da... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Ungdommens Råskap. Ganske skarp og usminka dokumentar. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ringenes Herre - Atter En Konge. Då var heile trilogien gjennomgått for 3. eller 4. gang. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har over engelsktimene den forrige tirsdagen og i dag sett Forrest Gump, det var en genial film. Sånn passe mye av alt, drama, komedie, action...... WORD! Forrest Gump er KONGE! Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Så akkuratt "Tre konger" .. Helt okay film, men ikke noe mer liksom... Noen morsomme klipp innimellom Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) såg nettopp den skjette sansen. eller hva den heter, creepy Endret 16. november 2004 av Shade22 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Vennligst fjern spoileren, takk. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Fiend Without a Face (1958) :!: Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Så Final Fantasy igjen... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Air Force One. Utruleg spennande film! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Bli lite filmtitting når san andreas er i huset. Men jeg så The Hole på NRK2 på mandagen, bra film egentlig. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 School of Rock: 2/6 Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Så nettopp på Spiderman 2, skuffende Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Så Final Fantasy igjen... Lite å gjøre i dag eller? Kom deg ut og bygg snøborg, hvis du ikke merka det lå det plutselig 15-20 cm nysnø over alt etter omtrent tre timer. Her sitter man trygt og godt på rommmet sitt og aner fred og ingen fare, så går du opp etter en times tid og finnner ut at verden har blitt hvit , kan virkelig ikke gå fra naturen sånn helt uten videre. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 The Dentist 2: Morsom skrekk film Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Memories of murder, god film. Rent estetisk sett veldig høyt opp på karakterskalaen. Minte meg på hvor vant jeg har blitt til oppbyggingen av alle vestlige thrillere. Godt å få brutt vanen Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Såg I, Robot for ein par dager sidan, god underhaldning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå