LarsP Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 8 Mile var jo ikke så aller værst. Boyz in da Hood er også ganske bra. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 8 mile er ok, ellers så er det meste dritt ja Den siste filmen jeg så var "Hold kjeft" for omtrent 2timer siden Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Så nettopp Ju-On: The Grudge. Den var ikke akkurat lite skummel, fikk gåsehud en god del ganger ja. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 den siste filmen jeg så var SE7EN på TV2 på søndag Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Fantasia (1940). Fantastisk. Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Super Size Me - bra dokumentar - interisangt Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Thunderbirds... Litt artig egentlig.. om enn fullstappet med klisjeer Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Fantasia (1940). Fantastisk. Ja, den kjøpte jeg meg for et par dager siden, har ikke sett den enda(ikke på DVD ialleafll ) Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Scary Movie 3 & The Grey Zone Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 the texas chaisaw masacre.. deilig.. blei sulten jeg.. på pizza med masse rød ketchup.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 The Fog av vår alle tider John Carpenter. Dog denne filmen var dårlig da. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 The Fog av vår alle tider John Carpenter. Dog denne filmen var dårlig da. Fog of war dårlig? tror du har sett feil film eller noe, det var jo en glimrende dokumentar Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 The Fog av vår alle tider John Carpenter. Dog denne filmen var dårlig da. Fog of war dårlig? tror du har sett feil film eller noe, det var jo en glimrende dokumentar Jeg tror du har sett feil. Les posten min på nytt. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Nettopp ferdig med å se A Tale of Two Sisters. Fy ****! Det må være den skumleste filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Så eurotrip igår. Var dårlig film men hadde morsome scener. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Så eurotrip igår. Var dårlig film men hadde morsome scener. Den var da morro Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 jeg så terminator 3 og kill bill vol 2 i går!!!! terminator var kill bill vol 2 var Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 The Fog av vår alle tider John Carpenter. Dog denne filmen var dårlig da. Fog of war dårlig? tror du har sett feil film eller noe, det var jo en glimrende dokumentar Jeg tror du har sett feil. Les posten min på nytt. Hihi, ikke rart han leste litt feil. Det uttales jo rimelig likt: The Fog of War The Fog av vår (...) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Neste gang bør man bruke anførselstegn eller lignende slik at man unngår misforståelser. "The Fog" av vår alle.... "The Fog of War" bla bla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå