Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

How to Lose Friends & Alienate People 2008

Jeg fikk vite før vi så den at dette er en komedie. Filmen var helt blottet for humor. Den kom aldri helt i gang.. det varte og det rakk og det hele var rimelig kjedelig uten noen høydepunkter. Jeg lo ikke en eneste gang, og det hele var en treg og pinlig affære

 

1/10

 

Svært uenige der. Dette er jo en film basert på en sann historie. Er grenser over hvor mye "humor" som skjer i en vanlig persons liv. Spørs mye på hva dine forventninger var. Dens mål var ikke å være en sprell humor komedie, den levert akkurrat det jeg forventet den skulle være. Lo godt jeg.

 

Personlig gir jeg den en 7/10.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Produktplassering som ikke en gang er forsøkt subtil blir bare kleint, se på Bolt. Det var åpenbart en solid dose Apple i den filmen.

Apple stiller seg i en sær klasse når det gjelder produktplassering. Jeg tipper det er nesten som om de kan ta seg betalt for å vise produktene sine i filmer.

Lenke til kommentar
Produktplassering som ikke en gang er forsøkt subtil blir bare kleint, se på Bolt. Det var åpenbart en solid dose Apple i den filmen.

Apple stiller seg i en sær klasse når det gjelder produktplassering. Jeg tipper det er nesten som om de kan ta seg betalt for å vise produktene sine i filmer.

 

Hmm, la ikke merke til en enaste produkt plassering av Apple i Bolt. McDonald's derimot....var ganske tydelig at det var deres "kart" de brukte.

Lenke til kommentar
Produktplassering fungerer greit i tilnærmet alle tilfeller. Men f.eks i Fantastic Four blir det bare teit. En massiv fight-scene finner tilfeldigvis sted på et slags reklame-mekka. Antall reklameplakater der får Times Square til å se reklamefritt ut.

 

Hehe, du bør se The Maltese Falcon, sikkert verdens mest aggresiv reklame for røyking. Der tenner er opp røyk på hvert enaste scene....er ikke tull, også kaster de den etter 2 trekk bare for å tenne opp en til! :!:

 

Nesten verdt å se bare for dette i seg selv. Du kan neste gjøre en drikke lek ut av det! Garentert dritas før filmen er ferdig!

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Syns jeg må få kjefte litt: Det har vært grusomt mye off-topic de siste sidene, her må det skjerpings til. Selv om jeg ikke har så fryktelig mange bidrag i denne tråden, leser jeg den flittig. Derfor er det grusomt irriterende at jeg må bla meg gjennom flere sider med stoff som ikke hører hjemme i tråden.

 

Debatten om produktplassering i film er uten tvil spennende, men kan dere ikke heller ta den der den hører hjemme? :)

Lenke til kommentar

Sono otoko, kyōbō ni tsuki (1989)

 

Takeshi Kitanos regissørdebut Violent Cop er en hardbarket severdighet. Med Kitano selv i hovedrollen er det en simpel film vi er vitne til, men enkelte sekvenser er herlig forfriskende, for ikke å snakke om den meget gode musikken. En del uengasjerende scener trekker ned, men Kitanos utrykksfulle vesen, kombinert med den brutale sentimentaliteten er et stort lyspunkt og gjør hans debut til en film verdt å få med seg som grei underholdning. Den er likevel upolert, og man merker at det er på et tidlig stadium i Kitanos karriere bak kamera.

 

65%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...