Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Dude, Where's My Car?

 

Valget falt på denne med gutta i kveld og jeg kan ikke si meg spesielt begeistret, selv med kompis-brillene på. Jeg lo et par ganger, men det meste i filmen er horribelt, alt fra skuespill til effekter til plot. Jepp, det er ganske røtent egentlig; det er bra jeg er i godt humør i dag. Popcornet var i hvert fall godt.

 

5/10

Where´s the continuum transfunctioner? Men ja, en meget laber og masete film.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ble satt helt ut av hvor latterlig skurken var portrettert. Forferdelig useriøst.

 

Enig. Jigsaw havner høyt oppe på lista over kjipe filmskurker og ødela mye av filmen for min del. En stor skam egentlig, da alle som har gløtta litt på The Wire vet at Dominic West har veldig mye å rutte med. Dessuten er actionhelter ofte avhengige av verdige motstandere, men her følte jeg Frank Castle kjempet mot en pubertal drittunge med selvtillitsproblemer.

Lenke til kommentar
Jeg ble satt helt ut av hvor latterlig skurken var portrettert. Forferdelig useriøst. Rett og slett en merkelig produksjon. Karakteren Punisher var knas i filmen, men alt annet var bare "WTF?". Litt synd at en så talentfull kar som Ray Stevenson rotet seg inn i dette her. Men jeg vet ikke om jeg kan skylde på regissøren, ryktet har jo det til at hun ble vingeklippet og post-production ble gjort av noe annet. Men så ble det tilbakevist, men så ikke tilbakevist og jeg vet ikke helt hva det endte opp med. Men klippingen og montasjen virker som om det er satt sammen av noen andre enn de som foretok selve filmingen/regien i forkant. Men kanskje jeg bare er paranoid.

 

Skulle gjerne sett en annen cut av filmen, samt at Jigsaw-karakteren (og den talentløse broren) ble gjort litt vel annerledes. :)

 

Regissøren? Du mener Gale Anne Hurd? ;) Kort sagt er hun en av de få produsentene jeg kan navnet på, og jeg vet hun var gift meg James Cameron i noen år. Filmene hun har vært med på å lage er blandt annet Terminator 1-3, Alien, The Abyss, Hulk, The Incredible Hulk, Punisher 1, Tremors, Dante's Peak og Armageddon. Jeg vil tippe hun er en av hovedgrunnene til hvorfor Punisher: War Zone ble så bra som den ble. Med en inkompetent produsernt ville filmen stinket verre enn sokkene til Frank Castle. :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Før hadde jeg en slags fordom mot blandt annet russiske filmer om at de alle var kjipe, triste og kjedelige. Jeg vet ikke hvorfor, men det bare var sånn. Men det var før. Jeg er glad jeg har åpnet meg litt for andre filmkulturer

 

Hør, hør. Her har en del forumbrukere noe å lære - dere vet selv hvem dere er, hehe.

 

Apropos Stalker, hvorfor bruker alle nøyaktig det samme bildet som illustrasjon i sin anmeldelse av denne filmen?

Vis litt mer fantasi, folkens!

Lenke til kommentar
Vurderer (faktisk) å flytte Offret av Tarkovsky over til iPoden og se den på flyet til Gran Canaria i påske. Den er ikke så lang(eller jo, men ikke så lang som Rublyov), dessuten har jeg den i .mp4

 

:p

 

Det der tar du tilbake, makan til blasfemi. Du bør høre på Lynch:

 

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
Vurderer (faktisk) å flytte Offret av Tarkovsky over til iPoden og se den på flyet til Gran Canaria i påske. Den er ikke så lang(eller jo, men ikke så lang som Rublyov), dessuten har jeg den i .mp4

 

:p

Man laster da ikke ned Tarkovsky? Man ser da ikke Tarkovskys filmer på iPod?

 

Du er herved ekskommunikert!

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Lynch er en meget smart person, og det han sier er rett. Man kan rett og slett ikke se en film på Ipod, ihvertfall ikke en Tarkovsky film. Hadde det var Wanted eller no dritt som det, så kunne jeg ha godtatt det.

 

Edit: Oi ble svært mange kommaer. Fixed

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
Regissøren? Du mener Gale Anne Hurd? ;)

Med regissøren mener han nok Lexi Alexander. Du vet -- hun som regisserte filmen.

 

Hør, hør. Her har en del forumbrukere noe å lære - dere vet selv hvem dere er, hehe.

Ser ikke Stalker før den er kraftig klippet ned og dubbet om til engelsk.

 

Edit: Litt CGI hadde også vært å foretrekke.

Endret av Juℓenissen
Lenke til kommentar
Apropos Stalker, hvorfor bruker alle nøyaktig det samme bildet som illustrasjon i sin anmeldelse av denne filmen?

Vis litt mer fantasi, folkens!

 

Tja, det ser veldig bra ut og sier på en eller annen måte ganske mye om selve filmen. Fant uansett ikke noe annet bra under et kjapt Google-søk, kun bilder av coveret til filmen og diverse shots med dårlig kvalitet, så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...