Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Så snikende dolker, flygende dame (ok, flygende dolker) på kino om dagen. Bare fem'ere og seks'ere og selvsagt kjedelig og uinterresant. (Hva er det egentlig som er galt med filmanmeldere?)

 

Men den var pent filma, fine bilder.

det er jo ofte hele poenget med slike "kunst filmer" pen fotografering, bra bruk av farger og slikt... men det er ikke alle som synes slike filmer er bra da ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte få med meg Collateral og synes den var bra, lyden var med på å gi den et lite løft. Den var litt "oppdelt" med enten action eller ingenting på en måte, men det gjorde den egerntlig bare litt mere spennende siden man ikke visste helt hva som kom om 5 sekunder.

 

Alien VS Predator neste på listen... :)

Endret av Launch
Lenke til kommentar

Happiness er mye bedre enn Monthy Python og Monthy Python er mye bedre enn Dum og dummere. Men var Happiness virkelig så forbanna morsom?

 

Det var mye grove, ironiske undertoner som preget majoriteten av galskapen, og jeg var riktignok litt usikker på hvilke lyder jeg skulle gi fra meg. Men den var da ikke bare morsom? Jeg lo ikke så mye. Filmen tok tross alt opp veldig mange alvorlige temaer i et uhørt kaos av overdrivelser og merkelige vendinger. Som f.eks. hvordan tjukkasen hang opp ting på veggen sin, eller åssen tankegangen til Igor var, eller når iskremhurpa påførte fyren nakkeskader. Men far-sønn pratene om hvordan faren ville seksualmisbrukt sønnen sin... var det så mye å le av?

 

Men den filmen er super uansett åssen en reagerer tror jeg. Må handle den snart. Og se de to andre Solondz-filmene som jeg gikk glipp av.

 

Jeg så Chinatown nettopp. Flott krimfilm. Men ikke noe tidenes liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...