kaaasen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Quentin Tarantino's Hero med Jet Li. Kurrant film, men langt fra det beste jeg har sett. hvordan kom det frem til Quentin? har jeg ikke hørt om.. Her. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 us.imdb.com forteller meg: Quentin Tarantino .... presenter Vil ikke kalle det QTs film, akkurat. Heller Zhangs. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Quentin Tarantino's Hero med Jet Li. Kurrant film, men langt fra det beste jeg har sett. hvordan kom det frem til Quentin? har jeg ikke hørt om.. Her. Tarantino har ingenting med filmen å gjøre annet enn at han satte navnet sitt på den i USA, og overtalte Miramax/Disney til å til slutt gi den ut i USA (nesten to år etter store deler av resten av verden) uten å klippe den mer ned enn de allerede hadde gjort (den ble opprinnelig vist på kinesiske festivaler og previews ca 120 min lang, forlangt klippet ned til under 100 av Miramax som er produsenter. Yimou har sagt han ikke jobber med Miramax igjen). Zhang Yimou's nye film Shi mian mai fu/House of Flying Daggers/Flyvende Dolker er aktuell på kino for øyeblikket. Endret 9. november 2004 av Njål Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Carlito's Way. Godt skuespill av Pacino og Penn. Redigeringa er også glimrende. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Lost in Translation (for andre gang, like sjarmerende) Confidence (langt bak Oceans 11, egentlig ikke noe god. Hoffman trekker opp) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 About Schmidt (slutten ga meg en klump i halsen ). Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 akkurat sett "The Ring" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Carlito's Way. Godt skuespill av Pacino og Penn. Redigeringa er også glimrende. Redigeringen faktisk. Apropos nettopp det; ganske kult at kutting av filmer er på en måte et kvinnedominert yrke. Se for eksempel på Scorsese og Tarantino's faste editors. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 The Fotball Factory, ganske kjedelig vil jeg si, men selve settinga var ok. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Så Slackers rundt klokka tolv-ett i dag da den kom i posten fra Film24, og Braveheart senere i kveld. Har sett begge før, men begge er forholdsvis gode filmer synes jeg. Slackers: 4/6 Braveheart: 5/6 Endret 10. november 2004 av Complexion Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 akkurat sett "The Ring" Den japanske? Jeg så Chronicles of Riddick i kveld. Helt grei actionfilm (jeg digger Vin Diesel), men jeg likte atmosfæren i Pitch Black bedre. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) K19 the Widowmaker... Veldig rørende film , men fortsatt kjempebra... Du synes den er rørende, jeg kommer til å fossgrine når jeg får den igjen og roter meg til å se den Helt ok film, men K-19 blir litt "U-571-aktig". Das Boot Director's Cut, DET er en ubåt-film av rang! Endret 11. november 2004 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg fikk endelig sett Battle Royale i dag. Interessant opplegg å lage film om en slik konkuranse, men jeg synes det ble litt småkjedelig innimellom her. Ellers var filmen ok. Var verdt å se hvertfall. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 The Manchurian candidate Grei underholdning og setter søkelys på skitne motiver. 7/10 Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Pay it forward Faktisk en liten filmperle. Kevin Spacey, Helen Hunt og Haley Joel Osmont gjør faktisk strålende prestasjoner her og gjør det hele meget severdig. Det beste med den er positiviteten den utstråler og er en slags feelgood film med et positivt menneskesyn. Mange kritiserer slutten og mener den ødelegger, jeg syns den er god. Filmen må slutte slik. Anbefales 9/10 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Halve "døden på larveføtter". Ikke særlig bra.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 akkurat sett "The Ring" Den japanske? Jeg så Chronicles of Riddick i kveld. Helt grei actionfilm (jeg digger Vin Diesel), men jeg likte atmosfæren i Pitch Black bedre. Nei den amerikanske.. noen her som har sett den japanske egentli? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå