Eksos Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Equilibrium Bra film, kul historie, men jeg synes noen av sloss-scenene ble litt...dårlige :\ Lenke til kommentar
Launch Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Valentine .. skummel Skummel ok, men hvordan var filmen? Bra? Anbefaler du den? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) American History X Vanskelig å beskrive, den bør helt klart sees. De som ikke ser den, har gått glipp av noe. Jeg trodde selv at den skulle være mer... innholdsrik? Allikevel gjør alle som er med å lage denne filmen en glimrende jobb! Endret 8. november 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 The Chronicles of Riddick (årets beste sci-fi film). Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) a Wiew to a kill, iallefall store deler av den... Endret 8. november 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 American History X Vanskelig å beskrive, den bør helt klart sees. De som ikke ser dedn, har gått glipp av noe. Jeg trodde selv at den skulle være mer... innholdsrik? Allikevel gjør alle som er med å lage denne filmen en glimrende jobb! Så enig så enig. Først når jeg så den så tenkte jeg at den er sikkert skikkelig dårlig. Men der vært jeg veldig overrasket. American History X er en av de beste filmen jeg har sett noen sinne. Så alle som ikke har sett den, gå å lei den eller kjøp den med en gang. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Romeo must die, helt grei film... Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 K19 the Widowmaker... Veldig rørende film , men fortsatt kjempebra... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ichi the Killer Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Secret window. Bra skuespillerprestasjon av Depp Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Flåklypa.. litt av den ivertfall Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Boondock Saints. Genial film, rett og slett. Definitivt en av mine favoritter. Lenke til kommentar
aZec Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Siste filmen jeg så var Mulholland Drive !! vet ikke hva jeg skal synes om den, det er fordi jeg ikke forstår en dritt om hva som foregår. Se på emne Noen som forstår Mullholland Drive Der kan dere hjelpe meg med å si meg hva som foregår, fortelle meg meningen med filmen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Quentin Tarantino's Hero med Jet Li. Kurrant film, men langt fra det beste jeg har sett. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Quentin Tarantino's Hero med Jet Li. Kurrant film, men langt fra det beste jeg har sett. hvordan kom det frem til Quentin? har jeg ikke hørt om.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) K19 the Widowmaker... Veldig rørende film , men fortsatt kjempebra... Du synes den er rørende, jeg kommer til å fossgrine når jeg får den igjen og roter meg til å se den Endret 9. november 2004 av Icedude Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Pulp Fiction. Svinaktig bra film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå