KimNK Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 LOTR, Two Towers. Veit ikkje kor mange gonger eg har sett den no, men den er verdt å sjå om igjen. =) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Planet of the Apes. Nyinnspillingen. Første gang jeg så den var jeg for full til å få med meg noe, men denne gangen fikk jeg sett hele. Bra film, men jeg må si at originalfilmen(e) er de som er best her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Gothica. Filmen startet meget lovende, men var bare *poff* slutt og en oppslutter materiale i klassisk hollywood stil desverre. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Wild Things 2.. Var helt ok, Susan Ward trakk jo opp da Edit: Og i går så jeg jo tre filmer på kino: Bad Santa. kul komedie, trodde det var Grinchen look, men heldigvis var det ikke det:) Walking Tall, helt OK film, litt standard kanskje. Exsorsist, The beginning, mye bedre en 1ern iallefall. Endret 8. november 2004 av mac1334 Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Døden på Oslo S Genial film, jeg så for første gang på kino når jeg var 11-12 år. Gamle minner.. 10/10"Skånseth, jeg har noe å preike med deg om" Så Bjørn Sundquist på flyplassen i dag. Holdt på å si: Skånseth, jeg har noe å preike med deg om! :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Taxi... Taxi 3, hehe... ganske kjip egentlig men den bilen til han taxi-jaføren var fet da.. Lenke til kommentar
magio Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 I går så jeg faktisk James Bond - A view to kill for 10'ende gang sikkert Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 James Bond - A view to kill - James Bond er alltid gøy! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 James Bond - A view to kill - James Bond er alltid gøy! Nei. Har alle men de siste kjøpte jeg bare for å ha dem liksom... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 James Bond - A view to kill - James Bond er alltid gøy! Nei. Har alle men de siste kjøpte jeg bare for å ha dem liksom... Hvorfor vil du ha dem i samlingen hvis du ikke liker dem? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Dead Poets Society - i forbindelse med et skoleprosjekt. Liker veldig godt den australske filmskaperen Peter Weir, og ble ikke skuffet av denne filmen heller. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 James Bond - A view to kill - James Bond er alltid gøy! Det er den beste Bond-filmen. Hvorfor, spør du kanskje? Jo, pga Chris Walken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Gothika - Somehow er Kill Bill den eneste filmen jeg kommer på, drevet frem av en dame, som jeg likte. Fahrenheit 9/11 - Ikke like bra som Bowling, men mye, mye mer urovekkende. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Fahrenheit 9/11 - Ikke like bra som Bowling, men mye, mye mer urovekkende. Likte ikke denne så godt, jeg. Hadde mange kjedelige sekvenser der det egentlig ikke ble sagt eller vist noen ting. Den kunne vært kortet ned litt eller gjort mer spennende for alle, det er ikke alle som skjønner hva den og den rapporten vil si osv. Den var veldig bra, mange fine poenger, men synes den hadde mange kjedelige sekvenser imellom de bra tingene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Gothika - Somehow er Kill Bill den eneste filmen jeg kommer på, drevet frem av en dame, som jeg likte. Ikke Alien heller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Gothika - Somehow er Kill Bill den eneste filmen jeg kommer på, drevet frem av en dame, som jeg likte. Ikke Alien heller? Nope. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Gothika - Somehow er Kill Bill den eneste filmen jeg kommer på, drevet frem av en dame, som jeg likte. Ikke Alien heller? Nope. Aliens da? Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Siste filmen jeg så var Event Horizon, ble til tider veldig skremt. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 James Bond - A view to kill - James Bond er alltid gøy! Nei. Har alle men de siste kjøpte jeg bare for å ha dem liksom... Hvorfor vil du ha dem i samlingen hvis du ikke liker dem? Alle filmene tilsammen danner et fint motiv på baksiden Fant ut at jeg likegreit kunne kjøpe nr 18 & 19 siden jeg hadde alle de andre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå