Cuneax Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nye løgner, hører jeg. Dette kommer vi ingen vei med uansett. For å si det subtilt: FrP - for folk flest! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Bacon said it. På papiret er Benjamin Button utrolig interessant, i motsetning til Frost/Nixon. Bare synd Fincher ikke greier å levere mer enn en middelmådig søtsuppe. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det ser ut som dere trenger å bli minnet på fasiten her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13049635 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 I det minste skal vi være glade for at det i år faktisk er litt spenning om hvem som vinner den gyldne Oscar. Ifjor visste jo alle at det ville bli No Cunt For Old Men. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Riktig, i motsetning til den overlegne There Will Be Blood? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 There Will Be Blood var en verdig motstander, men det var vel strengt tatt aldri noen tvil om at Coen-brødrene endelig ville få sin etterlengtede gullmann. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 There Will Be Blood er bedre enn No Country såvidt. Jeg likte sistnevnte best først, men så så jeg TWBB flere ganger og ble mer og mer glad i den. Rosebud Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Jeg ble nettopp ferdig med et gjensyn med Phone Booth (2002) And I like it. Selv om det aller mest av handlingen skjer rundt og inne i en telefonboks, noe som virker litt kjedelig, så holder filmen et veldig bra spenningsnivå sånn cirka hele tiden. Handlingen er om Stu Shepard (Farrell), som er en medierådgiver og en stor løgner. Han ringer ifra en telefonkiosk som han alltid bruker. Etter samtalen ringer telefonen, og Stu svarer selvsagt. På grunn av det, befinner han seg snart i flere kniper, grunnet en oppringer og snikskytter som vet litt av hvert om Stu sitt privatliv og gjøremål. Som jeg skrev, så synes jeg at filmen holder seg spennende sånn cirka gjennom hele sine 78 minutter. Colin Farrell gjør etter min mening en veldig god rolle, og Kiefer Sutherland sin stemme som oppringeren gir en god følelse, hvertfall for min del. Ja, hva mer er det i si? God film, som jeg anbefaler. (: 8,3 av 10 Endret 9. februar 2009 av Rajah Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 There Will Be Blood var en verdig motstander, men det var vel strengt tatt aldri noen tvil om at Coen-brødrene endelig ville få sin etterlengtede gullmann. Descartes og jeg tvilte, i alle fall. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tviler du på Slumdog i år da? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, for jeg håper på The Reader. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du må legge håpet bort når det kommer til Oscar. Jeg tror nemlig jeg skal satse store summer på Slumdog. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg både håper og tror Slumdog Millionaire vinner. Jeg tror også Benjamin Button kan vinne (har dog ikke sett den ennå) - men det er typisk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har aldri forstått meg på premieringen uansett. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Akademiet gjør mye rart, bare se på alle nominasjonene Ringenes Herre fikk. Men det er moro, for da kan vi internettbrukere som sitter med fasiten få bitche litt. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg stiller meg kynisk til hele greia. Oscar skal først og fremst bli en stor pengemaskin for meg etter at jeg har robbet til meg alle slantene til folket på jobb når Slumdog og Mickey Rourke vinner. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Touché på feil aksentbruk. Jeg har sett alle kandidatene til beste film og hva Frost/Nixon gjør der (og på topp 250-lista for den saks skyld) er meg en gåte. Gjespedeedooda, gjespedeeda... Ikke nok roboteksplosjoner og MTV-klipping i den for deg? Gå tilbake til Man on Fire og Bad Boys 2, og kom tilbake når du er noen år eldre og kan sette pris på dialogtung film. YYEAAAAAAAAAAHH! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Touché på feil aksentbruk. Jeg har sett alle kandidatene til beste film og hva Frost/Nixon gjør der (og på topp 250-lista for den saks skyld) er meg en gåte. Gjespedeedooda, gjespedeeda... Ikke nok roboteksplosjoner og MTV-klipping i den for deg? Gå tilbake til Man on Fire og Bad Boys 2, og kom tilbake når du er noen år eldre og kan sette pris på dialogtung film. Hehehe... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Svarte faen, her leter jeg etter et skikkelig godt "you got served" bilde, og hva finner jeg? En drøss linker til en jævla film fra 2004. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Svarte faen, her leter jeg etter et skikkelig godt "you got served" bilde, og hva finner jeg? En drøss linker til en jævla film fra 2004. Hahaha! Ai ai ai, typisk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå