Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble nettopp ferdig med et gjensyn med Phone Booth (2002)

And I like it. Selv om det aller mest av handlingen skjer rundt og inne i en telefonboks, noe som virker litt kjedelig, så holder filmen et veldig bra spenningsnivå sånn cirka hele tiden.

Handlingen er om Stu Shepard (Farrell), som er en medierådgiver og en stor løgner. Han ringer ifra en telefonkiosk som han alltid bruker. Etter samtalen ringer telefonen, og Stu svarer selvsagt. På grunn av det, befinner han seg snart i flere kniper, grunnet en oppringer og snikskytter som vet litt av hvert om Stu sitt privatliv og gjøremål.

Som jeg skrev, så synes jeg at filmen holder seg spennende sånn cirka gjennom hele sine 78 minutter. Colin Farrell gjør etter min mening en veldig god rolle, og Kiefer Sutherland sin stemme som oppringeren gir en god følelse, hvertfall for min del.

Ja, hva mer er det i si? God film, som jeg anbefaler. (:

8,3 av 10

Endret av Rajah
Lenke til kommentar
Touché på feil aksentbruk. Jeg har sett alle kandidatene til beste film og hva Frost/Nixon gjør der (og på topp 250-lista for den saks skyld) er meg en gåte. Gjespedeedooda, gjespedeeda...

Ikke nok roboteksplosjoner og MTV-klipping i den for deg? Gå tilbake til Man on Fire og Bad Boys 2, og kom tilbake når du er noen år eldre og kan sette pris på dialogtung film.

YYEAAAAAAAAAAHH!

Lenke til kommentar
Touché på feil aksentbruk. Jeg har sett alle kandidatene til beste film og hva Frost/Nixon gjør der (og på topp 250-lista for den saks skyld) er meg en gåte. Gjespedeedooda, gjespedeeda...

Ikke nok roboteksplosjoner og MTV-klipping i den for deg? Gå tilbake til Man on Fire og Bad Boys 2, og kom tilbake når du er noen år eldre og kan sette pris på dialogtung film.

Hehehe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...