akira7 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Så nettopp på Fahrenheit 9/11, igjen! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Så nettopp på Fahrenheit 9/11, igjen! det var den siste filmen jeg også så, meget bra dokumentar digger moore Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 DEn siste jeg så var faktisk denne danske kortfilmen. Jeg lo så jeg grein. Gir den 9 av 10 mulige Sjefsfilm! Den var genial! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Så nettopp på Fahrenheit 9/11, igjen! det var den siste filmen jeg også så, meget bra dokumentar digger moore En dokumentar skal være objektiv, noe denne filmen ikke er..... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Døden på Oslo S Genial film, jeg så for første gang på kino når jeg var 11-12 år. Gamle minner.. 10/10 "Skånseth, jeg har noe å preike med deg om" Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Så nettopp på Fahrenheit 9/11, igjen! det var den siste filmen jeg også så, meget bra dokumentar digger moore En dokumentar skal være objektiv, noe denne filmen ikke er..... Det er tullprat. Hvor har du det fra? Tror du har misforstått sjangeren Dokumentar ganske kraftig. Den kan/bør lages med hjertet, subjektivt, målsetting og budskap. Endret 7. november 2004 av Frekkas Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 En dokumentar bør kunne regnes som pålitelig. Er den ikke det er det fiction. Selv sett fahrenheit 9/11, og kunne godt svelge alt ned (flere av mine venner har gjort det), men da jeg er opptatt av kildekritikk har det kommet fram at det er en del ting som er utelatt / fikset på i denne filmen. Det undergraver det som kunne vært en meget god dokumentar... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Men nå har vel aldri MM sagt at det skal være en dokumentar? Det er vel kan et forsøk på å fjerne Bush fra makta? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Sitter å ser på I gorillaens rike som går på NRK2, i skrivende stund. Veldig bra film! Har sett den en gang før da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Men nå har vel aldri MM sagt at det skal være en dokumentar? Det er vel kan et forsøk på å fjerne Bush fra makta? Da får vel folk slutte å kalle det en dokumentar? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Selv sett fahrenheit 9/11, og kunne godt svelge alt ned (flere av mine venner har gjort det), men da jeg er opptatt av kildekritikk har det kommet fram at det er en del ting som er utelatt / fikset på i denne filmen. Det undergraver det som kunne vært en meget god dokumentar... Be that as it may, ville jeg på ingen måte kalle det en dårlig dokumentar, som mange mener. Utradisjonell? Ja. Men dårlig? Nei. Den stilige og ikke minst meget talentfulle redigeringen er alene verdt en titt på Fahrenheit 9/11 - uansett hvor feilaktig kritikken er. Så se den og gjør opp deres egne meninger om kritikken, men se den. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 The Bourne Supremacy! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Selv sett fahrenheit 9/11, og kunne godt svelge alt ned (flere av mine venner har gjort det), men da jeg er opptatt av kildekritikk har det kommet fram at det er en del ting som er utelatt / fikset på i denne filmen. Det undergraver det som kunne vært en meget god dokumentar... Be that as it may, ville jeg på ingen måte kalle det en dårlig dokumentar, som mange mener. Utradisjonell? Ja. Men dårlig? Nei. Den stilige og ikke minst meget talentfulle redigeringen er alene verdt en titt på Fahrenheit 9/11 - uansett hvor feilaktig kritikken er. Så se den og gjør opp deres egne meninger om kritikken, men se den. Hadde det vært snakk om Bowling hadde jeg sagt meg enig, det er faktisk en veldig god dokumentar. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Men nå har vel aldri MM sagt at det skal være en dokumentar? Det er vel kan et forsøk på å fjerne Bush fra makta? Da får vel folk slutte å kalle det en dokumentar? My point exactly... Lenke til kommentar
siixx0 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 sist film jeg så var : Master and Command Drit bra film egentlig Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 sist film jeg så var : Master and Command Drit bra film egentlig Er ikke helt enig, var liksom noe som manglet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Intolerable Cruelty. Jeg vet at ca. 90% av dere vil si at Coen dreit seg ut med denne, men jeg likte den. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Ser Planet of the apes, herre gud for en idiotfilm Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Eddie Izzard - Definite Article Hadde jeg drukket melk når jeg så filmen, hadde nok mesteparten kommet ut av nesen. Hysterisk artig fyr/dame. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Fikk nedelig sett Battle Royale. Koslig film det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå