Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Final Destination 2: Verdig oppfølger som er bedre enn orginalen.

The Day After Tomorrow: Veldig bra filmen, med utrolige effekter.

Final Destination 2 er en utrolig digg film, særlig scena med "gutten og glassplata", men jeg har ikke fått sett 1'ern enda :cry:

Ja, digg scene. Likte også det med grillen på slutten. Tenkte at den skulle sprenges :p 1`rn er ganske bra den også. Anbefalles! :thumbup:

Lenke til kommentar

også så jeg dreamcatcher (eller hvordan det nå skrives), i går. Var en litt god ide, men det ble litt sånn at man måtte gjette seg til hva som skjedde, hvertfall på slutten. (mulig jeg gikk glipp av noe, siden jeg var litt trøtt  :p )

Du burde lest boken før du så filmen. Prøv det neste gang, så gir filmen mer mening. Er ikke blant Stephen Kings verste bøker.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar
Shogun Assassin. Severdig.

 

For de som har sett Kill Bill vol. 2; Beatrix og dattera ligger og ser en film sammen, du hører en liten gutt snakke. Det er Shogun Assassin. :)

Som er klippet sammen av de to første filmene i Lone Wolf and Cub/Baby Cart-serien. Roger Corman kjøpte US-rettighetene til de to første filmene, fjernet mesteparten av historien, la på dub + voiceover.

De opprinnelige filmene er bedre, spesilet film 1 til 4, de to siste er ikke like bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...