lobster Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Heisan, jeg fikk mitt D70 på torsdag kveld og har til nå storkost meg med å ta bilder av alt mulig. Jeg var ute å matet ssvanene i en park i bergen i dag og tok med kameraet for å se hva jeg fikk ut av det. Bildet jeg har valgt å legge ut er kanskje ikke fototekninsk det beste i verden men jeg ble imponert over at kameraet klarte å autofokusere så bra som det gjorde. svanene var veldig sultne og flokket seg alt for fort rundt meg så jeg fikk ikke tid til å "arrangere" bildet slik jeg håpet på, derfor gikk alt veldig fort for seg .. Se Stort bilde. (ca 3MB) Endret 17. juli 2004 av lobster Lenke til kommentar
danielR Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Ehm... Da jeg så det lille bildet du hadde lagt ut tenkte jeg "hva i helv.. er det?" og så måtte jeg selvsagt trykke på linken for å se større versjon (på 3 MB!), og DA så jeg seff hva det var... Og slik tror jeg det kommer til å bli for alle som kommer innom denne tråden. SINNSYKT irriterende. Få opp en ordentlig thumbnail her, så åpner jeg tråden igjen. Og hvis poenget med bildet bare var for å vise hvor bra og raskt kameraet ditt kan fokusere, så synes jeg dette har lite på bildekritikken (eller noe annet sted) å gjøre. EDIT: sånn, det var bedre. Posten åpnet igjen. Endret 17. juli 2004 av danielR Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Grøss, den må ha vært ubehagelig nærme? tror ikke jeg kunne ha tatt det bildet uten å bekymre meg over kameraets og min egen helse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå