the animal Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 fant to kjølere på microplex men den ene var litt for dyr for meg.. da lurte jeg på om denna Kjøler er nok til en 1,4 Ghz P4 eller vil jeg brenne hele greia?? eller om noen vet om noen kjølere som passer socket 423?? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Er ikke P4 Socket 478 da? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hvis du klikker linken "Se datablad" på microplex-siden du linket til så ser du at den støtter 423 opp til 3,06GHz. Sveinl. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 fant to kjølere på microplex men den ene var litt for dyr for meg..da lurte jeg på om denna Kjøler er nok til en 1,4 Ghz P4 eller vil jeg brenne hele greia?? eller om noen vet om noen kjølere som passer socket 423?? Den greier seg fint, P4 1.4GHz er etter dagens mål en ganske kjølig prosessor og 1U vifter er beregnet på serverbruk (= hard last, i krevende miljøer). Det står Socket 423 på den, så den funker nok til det. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 takker og bukker for svarene jeg fikk ikke den "datablad listen" til å funke. fikk bare 404 error da.. men da kjøper jeg meg den jeg takker igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå