Gå til innhold

Jeg får ERROR

Anbefalte innlegg

Hva har skjedd med min pc.
Gikk inn på en brukerkonto som har begrensede rettigheter og får til svar "ERROR" Ingen tilgang
Kjører WIN XP home edition. Har ikke endret på noen innstillinger, så dette er merkelig. Har prøvd med systemoppretting, men det hjalp ikke. Er dette virus eller hva?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

se om du klarer å få admin rettigheter på kontoen å se hva som skjer da. mulig du får tilgang da, eventuelt, om du får admin tilgang og prøver å komme inn på Kontoen igjennom safe mode.

lykke til.

en annen ting du kan gjøre er å logge selv inn som admin å hente ut alt viktig info fra den kontoen som har begrenset tilgang å legg det en annen plass, så sletter du den kontoen og oppretter en ny en.

Lenke til kommentar

skal ihvertfall funke med Safe mode, men det hørtes faktisk ut som at han mente at det gikk hvis han hadde admin rettigheter på alle kontoene, men det likte han visst ikke. men hvis du sim. leste første posten min så skrev jeg jo også at han kunne gå inni safe mode å fikse det.

Lenke til kommentar
Ok gutter!
Det funker selv om de andre konti ikke har admintilgang, men ved åpning av en brukerkonto så får jeg en knøttliten firkant merket ERROR - Ingen tilgang. Vel, tilgang er der, men jeg vet ikke når og hvor denne brukeren blir nektet denne tilgangen.
Lenke til kommentar

Ok. La oss ta dette sakte. Jeg åpner en brukerkonto som har begrensede rettigheter. Etter litt dukker denne firkanten opp hvor det står "ERROR ingen tilgang. Denne fjernes med en 4-5 klikk i krysset eller på ok. Jeg får allikevel tilgang, men hvor lenge jeg har denne tilgangen og hvor jeg får stopp, det vet jeg ikke ennå.

Lenke til kommentar

åja, da skjønner jeg. da kan du gjøre det på en enkel måte. bare flytt over de viktige dataene over på en annen konto og opprett en ny konto og flytt så datene tilbake til kontoen igjen. da skal det være i orden.

lykke til.

Lenke til kommentar

åja, da skjønner jeg. da kan du gjøre det på en enkel måte. bare flytt over de viktige dataene over på en annen konto og opprett en ny konto og flytt så datene tilbake til kontoen igjen. da skal det være i orden.

eller var det ikke det du ville? eller mente du noe annet?

lykke til.

Lenke til kommentar

Ja da, ja da!

Jeg sletta brukerkontiene og tok vare på innholdet. Oppretta nye og kjørte tilbake innholdet. Skal prøve på nytt og lage andre navn på disse konti. Merkelige greier dette her, men det funker hittil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...