Purify Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Misfits er vel den beste punken jeg har hørt. Spesielt sangen Am I Evil synes jeg er helt, tja, eksepsjonell. Dead Kennedys har jeg ikke hørt så mye på. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 HalTan: På hvilken måte er Ramones høyre-orienterte? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 HalTan: På hvilken måte er Ramones høyre-orienterte? Bandet i seg selv er ikke det, men det er vel kjent at frontfiguren Joey Ramone er på høyresida. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Apropos høyrevendte punkband... *host* Sverige *host*. Der florerer det med slike. Ultima Thule er vel det mest kjente - og det værste av alt er jo at det er ganske så bra. :-\ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 men sverige har samtidig The (International) Noise Conspiracy som ikke akkurat drar til høyre Lenke til kommentar
sete Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 HalTan: På hvilken måte er Ramones høyre-orienterte? Bandet i seg selv er ikke det, men det er vel kjent at frontfiguren Joey Ramone er på høyresida. Joey Ramone (gitarist), se her Punkvoter (med NOFX's "Fat Mike" i spissen) vs Conservative Punk (Misfits's Nick Rizzuto svar på punkvoter.com) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå