Bornslip Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Installerte Daemon tools her om dagen, men fikk det ikke helt til å funke, uansett, poenget mitt er at når jeg hadde installert d-tools hadde cd-driven forsvunnet i my computer, så jeg avinstallerte d-tools, men det hjalp lite. Sjekka deretter device manager, hvor alt så normalt ut, og nå sitter jeg litt fast... Noen som har noen tips? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;EN-US;320553 Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Har prøvd å reinstallere drivere og sånt nå, men nå finner den plutselig ikke hardware driven, driverne er der og alt er som det skal, men cd-rom ikonet har et utropstegn i device manager, og det står at den ikke finner selve cd-driven i pc'en... what to do? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 D-Tools tok ikke stasjonsbokstaven til CD-Driven? Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Sjekk bios og drives der Deretter hvilken stasjonbokstav som er første /siste i device manager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå