djorgen Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hepp. Når kommer egentlig NV40 (6800 GT/Ultra) med PCI-Express? Har tenkt å kjøpe meg en fremtidsretta pc med Socket 775. DDR2, PCI-Express, GBLan, SATA.. Venter bare på at PCIE-korta skal komme.. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Kommer vel på høsten/vinteren, har ikke hørt om noen release enda. Sitter å venter på dette kortet jeg også, skal ta en storoppgradering til sommeren. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 NV45 vil ikke være en native PCIe kort vel og merke. Men det vil nok uansett ta lang tid før spill tar nytte av dette med disse kortene. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 kjipern da kommer jo bl.a Doom3 og hl2 ut før du får spilt dem... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Pointet er jo at man tar alt i samme slengen. Både DDR2 og PCIE. Gidder ikke kjøpe nytt når jeg kan få "neste generasjon" i august en gang.. Kommer det virkelig ikke PCIE-versjoner av 6800 før utpå høsten en gang? Og.. Kan man bruke (vanlig) DDR-minne i hovedkort laget for DDR2? Kompatibelt? Guess not... Gidder egentlig ikke vente, men tåpelig å kjøpe helt ny pc nå, når noe såpass viktig bare er noen uker unna... Lenke til kommentar
Valent Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 jeg orket i hverfall ikke å vente, men det er ikke lansert en dato enda, men du kan jo trøste deg selv hvis du kjøper en pc nå.. tar sikkert 1-3 år får du seriøst trenger å bytte den. bytta selv nå... hadde en 450mhz siden 1998 Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Har P4 2.1 Ghz, GF4, 512 MB Ram nå ... Men vil ha noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå