IceHunter Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 jeg har lusket litt rundt i cmd og har funnet ut at det er veldig mye intresankt der men noe er vanskelig å forstå, så jeg lurer på: > Hva er egentlig ledetekst? > kan vi ha det gøy med ledetekst? > Hva er forskjellen på ledertekst og CMD? > Hvor kan jeg finne kommandoene til ledetekst eller CMD? > går det å styre andre maskiner med ledetekst? > Kan du installere og redigere alt fra ledetekst og CMD? > Er ledetekst kjernen til windows? En ting til, med tekstdokument kan du skrive: net send <mottaker> <melding> på et nettverk og kopierer du den teksten mange ganger svømmer den andre maskinen med denne meldingen..får å klare det må du lagre skrivedokumente som en .bat fil..hva er .bat? hva mer kan du gjøre med et tekstdokument bare med å lagre den som en annen fil type? jeg blir gla for alt hjelpen jeg kan få Lenke til kommentar
ponke Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Strengt tatt feilpostet tråd og du har også lagt inn samme tråd på flere steder. Dette blir for spam å regne. Denne tråden flyttes til feilpostet og STENGES. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg