okvangar Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hei Ser at binders har en knallpris på en MSI 32x12x40 cd-rrw til 895,- . Noen som har erfaringer med MSI cdr/rw? Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 bare en generell erfaring: ta vare på kvitteringen. særlig når du handler på steder som binders bonus/expert, elkjøp. som regel har man ett års garanti på cd-brennere (vet plextor har det, men ikke 100% sikker på hvordan det er hos andre leverandører) de dårlige cd-brennerne (jeg sier ikke at msi lager dårlige ting!), pleier som regel å gå i stykker før det året er omme. 900,- er ikke all verden å bruke på en brenner. kan være at binders har tatt inn et enormt parti med msi-brennere? nå har ikke jeg peiling på retur-ordninger hos binders (om brenneren skulle gå istykker). om jeg var deg, så tror jeg at jeg hadde spandert 600,- til, og gått i en dataforretning og handlet. men ellers tror jeg at det er en grei brenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå