Mumiene Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Er det noen som kan bekrefte dette ? Geforce er bedre på open gl, men dårligere på direct x 9 enn ati er Så er Geforce er bedre en ati på doom3 men dårligere en ati på half life 2 Hilsen Mumiene Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Var det ikke noen regel om at dette ikke skulle bli snakket om? Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Var det ikke noen regel om at dette ikke skulle bli snakket om? Hm det har ikke jeg fått med meg Vist det er tilfelde så får vel adm slette den Hilsen Mumiene Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 det finnes allerede 23913581479281 poster om dette her, let litt rundt først. MvH LenniZ Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Er det noen som kan bekrefte dette ? Geforce er bedre på open gl, men dårligere på direct x 9 enn ati er Så er Geforce er bedre en ati på doom3 men dårligere en ati på half life 2 Hilsen Mumiene ATI vs. Geforce? Blir like feil som å si Radeon vs. Nvidia. ATI og nVidia er skjermkortprodusenter som lager mange forskjellige modeller av blant annet Radeon og Geforce-serien. nVidia har generelt sett best OpenGL drivere, men ATI er visstnok underveis med å skrive om OpenGL driverne sine fra bunnen av. Dagens toppmodeller (Radeon x800xt(pe) og Geforce 6800Ultra(ee) ) er tilnærmet like gode jevnt over. I noen tilfeller vinner 6800 og i andre vinner x800. Doom3 vil nok kjøre litt raskere på nVidia's skjermkort, men det gjenstår fortsatt å se. Endret 17. juli 2004 av Spaz Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Er det noen som kan bekrefte dette ? Geforce er bedre på open gl, men dårligere på direct x 9 enn ati er Så er Geforce er bedre en ati på doom3 men dårligere en ati på half life 2 Hilsen Mumiene ATI vs. Geforce? Blir like feil som å si Radeon vs. Nvidia. ATI og nVidia er skjermkortprodusenter som lager mange forskjellige modeller av blant annet Radeon og Geforce-serien. nVidia har generelt sett best OpenGL drivere, men ATI er visstnok underveis med å skrive om OpenGL driverne sine fra bunnen av. Dagens toppmodeller (Radeon x800xt(pe) og Geforce 6800Ultra(ee) ) er tilnærmet like gode jevnt over. I noen tilfeller vinner 6800 og i andre vinner x800. Doom3 vil nok kjøre litt raskere på nVidia's skjermkort, men det gjenstår fortsatt å se. Takker for svaret jeg tror jeg velger Gefoce pga gammel vane Hilsen Mumiene Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Takker for svaret jeg tror jeg velger Gefoce pga gammel vane Da kan jeg anbefale et Geforce6800GT skjermkort. Hvis du skynder deg, så er det 1stk POV 6800GT igjen hos Netshop (ukens tilbud): http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3152 Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Er det noen som kan bekrefte dette ? Geforce er bedre på open gl, men dårligere på direct x 9 enn ati er Så er Geforce er bedre en ati på doom3 men dårligere en ati på half life 2 Hilsen Mumiene Jeg kan bekrefte at det du sier er riktig. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Er det noen som kan bekrefte dette ? Geforce er bedre på open gl, men dårligere på direct x 9 enn ati er Så er Geforce er bedre en ati på doom3 men dårligere en ati på half life 2 Hilsen Mumiene Jeg kan bekrefte at det du sier er riktig. men jeg tviler på at forskjellene er astronomiske Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Er det noen som kan bekrefte dette ? Geforce er bedre på open gl, men dårligere på direct x 9 enn ati er Så er Geforce er bedre en ati på doom3 men dårligere en ati på half life 2 Hilsen Mumiene Gratulerer, du kan jo alt, hvorfor spørre da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Merlin, kutt ut slike kommentarer. Og til threadstarter, ta en liten titt på forumet og se etter lignene threads. Er evig nok med slike theads rundt. Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Er det noen som kan bekrefte dette ? Geforce er bedre på open gl, men dårligere på direct x 9 enn ati er Så er Geforce er bedre en ati på doom3 men dårligere en ati på half life 2 Hilsen Mumiene Gratulerer, du kan jo alt, hvorfor spørre da? Jo det kan jeg svare på Dette var en kompis som sa og jeg ville bare høre flere si det før jeg tok valget PS Jeg kjøpte dette idag http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3152 Hilsen Mumiene Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Er det noen som kan bekrefte dette ? Geforce er bedre på open gl, men dårligere på direct x 9 enn ati er Så er Geforce er bedre en ati på doom3 men dårligere en ati på half life 2 Hilsen Mumiene Gratulerer, du kan jo alt, hvorfor spørre da? Jo det kan jeg svare på Dette var en kompis som sa og jeg ville bare høre flere si det før jeg tok valget PS Jeg kjøpte dette idag http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3152 Hilsen Mumiene Gratulerer. Glimrende kjøp. Heldiggris! Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Takker for svaret jeg tror jeg velger Gefoce pga gammel vane Da kan jeg anbefale et Geforce6800GT skjermkort. Hvis du skynder deg, så er det 1stk POV 6800GT igjen hos Netshop (ukens tilbud): http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3152 Takk for den Jeg kjøpte det nå har de ingen igjen Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg kjøpte det nå har de ingen igjen Regner virkelig med at tilbudet gjelder ut morradagen selv om de ikke har fler kort igjen på lager? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 PS Jeg kjøpte dette idag http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3152 Gratulerer, bestilte selv samme kortet der i fra på fredag (var da 6 igjenn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå