runejors Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Har en gammel PC (PII 350MHz, 328 RAM, OS W2K) Problemet er at maskinen går tregere for hvert år !? kan dette ha noe å gjøre med oppdatereinger rindt w2k? kan det hjelpe å gå til bake til win98SE eller XP ??? forslag mottas med takk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Å ta backup av det viktigste og reinstallere OS-et er kjekt å gjøre en gang eller to i året. Nå er ikke akkurat en P2-350MHz en kraftpakke av dimensjoner, så jeg mener Win98SE hadde vært det beste. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Ja, 98SE passer nok best, selv om 2k vil kjøre greit. Ellers er jo dette en ganske ypperlig Linux maskin, bare for å ha nevnt det. :-) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=270720&hl= Lenke til kommentar
runejors Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Å ta backup av det viktigste og reinstallere OS-et er kjekt å gjøre en gang eller to i året. Nå er ikke akkurat en P2-350MHz en kraftpakke av dimensjoner, så jeg mener Win98SE hadde vært det beste. Nå er det slik at jeg ikke får installert over NT, må vel da kjøre fra Boot disk ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Selv laget jeg en boot-CD med Win98 og format.com på.. men det er år og dag siden. Søk litt på google, så finner du nok oppskriften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå