GRendal Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 jeg har bare hk-nettverkskortet, og la inn alt på nytt. dermed må jeg ha CDen kan jeg låne av noen Lenke til kommentar
!KO! Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 hmm www.asus.com ligger drivere der da Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Han trenger vel drivere til nettverkskortet sit for og komme seg på internett skjønner du vel. Trådstarter, forklar problemet bedre neste gang Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 hva med å laste ned på en annen pc og brenne å cd og legge in? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 hvilke drivere burde jeg ha. hørte jeg burde laste dem ned fra intel hjemmesiden? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Han trenger vel drivere til nettverkskortet sit for og komme seg på internett skjønner du vel.Trådstarter, forklar problemet bedre neste gang ja det stemmer. hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Du finner de fleste driverne her. http://www.asus.com.tw/support/download/it...uxe&Type=Latest Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 hører man kan laste ned Intel drivere og. er disse bedre enn Asus sine? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 hører man kan laste ned Intel drivere og. er disse bedre enn Asus sine? P4C800 deluxe er av en eller annen grunn ikke utstyrt med Intel's gigabit brikke, dette er en av grunnen til at det ble avløst av P4C800-E med bl.a. CSA basert nettverk Driver'n til 3com nettverksbrikken i P4C800 ligger her Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 hører man kan laste ned Intel drivere og. er disse bedre enn Asus sine? P4C800 deluxe er av en eller annen grunn ikke utstyrt med Intel's gigabit brikke, dette er en av grunnen til at det ble avløst av P4C800-E med bl.a. CSA basert nettverk Driver'n til 3com nettverksbrikken i P4C800 ligger her så derfor kan jeg ikke bruke Intel sine i875p drivere, eller? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 hører man kan laste ned Intel drivere og. er disse bedre enn Asus sine? P4C800 deluxe er av en eller annen grunn ikke utstyrt med Intel's gigabit brikke, dette er en av grunnen til at det ble avløst av P4C800-E med bl.a. CSA basert nettverk Driver'n til 3com nettverksbrikken i P4C800 ligger her så derfor kan jeg ikke bruke Intel sine i875p drivere, eller? Jo, bruk dem også, de er for chipsettet (PCI, AGP, USB o.l.) men du trenger den andre (3com) driver'n til nettverkskortet Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 ok skal til kompis i morgen for å brenne alle drivere! blir digg. har en P4EE @ 3,52 som jeg brenner etter å benchmarke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå