GRendal Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 hei jeg fikk dataen min i går! jeg har et Asus P4C800-deluxe hovedkort. imidlertid har jeg et par problemer. jeg la inn Windows XP på nytt, men nå får jeg valget mellom 2 XP proffesional når jeg booter opp. har jeg da ikke sletta den andre? hva gjør jeg med det. for det andre er nettverkskort integrert på hovedkortet, men jeg har ikke drivere til HK. da må jeg jo laste ned det, men har jo ikke internett uten det! hjelp Lenke til kommentar
dejanV Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Når du installerer windows for andre gang,så skulle du vel formatere først? Jeg synes ikke det er smart å ha 2 helt like Windows på samme datamaskin.. Prøv å avinstallere den andre windowsen...eller finne mappa i C: Og bruk en annen datamaskin til å laste ned drivere...f.eks. på den du satt på når du skrev denne posten ^^ Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 formatterte først, men likevel.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 formatterte først, men likevel.. hehe, det kan du umulig ha gjort. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Høyreklikk på Min Datamaskin -> Egenskaper -> Avansert -> Oppstart og gjenoppretting, der er en liten dra-ned-rute der du kan forandre valg OS i oppstart. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Høyreklikk på Min Datamaskin -> Egenskaper -> Avansert -> Oppstart og gjenoppretting, der er en liten dra-ned-rute der du kan forandre valg OS i oppstart. jojo, men jeg vil jo SLETTE det andre. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 uff, er det noen i bærum som har peil på data. er litt ulykkelig over at min nye data sliter sånn.. kunne trenge litt hjelp, så hvis noen i bærum hadde giddet å tatt seg en tur, så hadde jeg vært den lykkeligste gutten i gata. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Slett mappa til den gamle windows'n-->åpne c:\boot.ini i notisblokk-->Fjern den du ikke ønsker. Husk neste gang du skal installere windows på nytt: FORMATER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå