Makkaroni Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) slettet av brukeren Endret 2. juni 2006 av Makkaroni Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Kanskje ... POLITIKKEN DERES? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Og hva har dette med partiene å gjøre? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Og hva har dette med partiene å gjøre? Nettopp. Bare for å svare på topic: Ap er sosialdemokratisk, FrP er reaksjonært. Endret 17. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hva er det som gjør Ap og Frpp så forskjellige?begge saker er like syke men hvorfor fikk søviknes så ufattttelig mye mer omtale enn ap politikeren? jeg bare lurer... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=228181 Er jo helt naturlig at venstrepressen forsvarer sine egne. Dette her er et stjerneeksempel på forskjellsbehandlingen, og underbygger min sterke mistro til norsk presse. *Søviknes gjorde ikke noe juridisk ulovlig, da hans "flamme" var over seksuell lavalder. Om det er galt eller ikke er en annen diskusjon. *AP-politikeren har forgrepet seg (?) på en 14-åring, noe som er ulovlig enten det var frivillig eller ikke. Men hvem blir slaktet og hengt ut offentlig med fult navn osv. Joda, pissemaurene i Akersgata veit hvordan de skal holde seg 100% PK. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 har dere ikke tenkt på at disse to hadde en litt annen stilling? Var ikke søviknes ordfører eller noe? Tror det hadde vært helt likt om det var en ukjent kommunestyrerepresentat fra frp det sto om Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 *AP-politikeren har forgrepet seg (?) på en 14-åring, noe som er ulovlig enten det var frivillig eller ikke. Jepp, teknisk sett er det en forgripelse, da hun var langt under seksuell lavalder. Hva ER det med politkere og småjenter? Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 *AP-politikeren har forgrepet seg (?) på en 14-åring, noe som er ulovlig enten det var frivillig eller ikke. Jepp, teknisk sett er det en forgripelse, da hun var langt under seksuell lavalder. Hva ER det med politkere og småjenter? Tror ikke det er noe spesielt med politikere og småjenter. Seneste forrige helg var jeg på fest hvor en kar godt opp i 20-årene lå med en på 15 år, frivillig såklart. Ikke noe uvanlig det, noen jenter er tidlig ute og andre venter lenger. Jenta er forøvrig datter til profilert SV-politiker i denne kommunen (muhahaha :!: ). Kan jo også være noe med politikk og makt som gjør politikere atraktive, men dette gjelder vel bare på toppplan. Kan ikke tenke meg at det er så stas å være 2.varaformann i teknisk etat, Ytre Enebakk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Tror ikke det er noe spesielt med politikere og småjenter. Seneste forrige helg var jeg på fest hvor en kar godt opp i 20-årene lå med en på 15 år, frivillig såklart. Ikke noe uvanlig det, noen jenter er tidlig ute og andre venter lenger. Det er klart, det er helt vanelig at jenter har forhold til/ligger med eldre gutter, men hallo? 27 år og 14? Og ikke nok med det, men er ikke disse fjolsa smarte nok til å forstå at det ikke en noen god idè å ligge med en fjortis når du til en viss grad er en offentlig personlighet? Dustete... Jenta er forøvrig datter til profilert SV-politiker i denne kommunen (muhahaha :!: ). Bah. Kan jo også være noe med politikk og makt som gjør politikere atraktive, men dette gjelder vel bare på toppplan. Kan ikke tenke meg at det er så stas å være 2.varaformann i teknisk etat, Ytre Enebakk. Mhm, tror du har rett i det, egentlig. Lenke til kommentar
Makkaroni Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) slettet av brukeren Endret 2. juni 2006 av Makkaroni Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hehe, mye Ap, FrP og en touch KrF. Personlig favoritt: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=212531 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hva er det som gjør Ap og Frp så forskjellige? Begge saker er like syke men hvorfor fikk søviknes så ufattelig mye mer omtale enn ap politikeren? jeg bare lurer... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=228181 Ok jeg endrer tittel for å få hallan til å forstå hva jeg mente Årsaken er vel ganske åpenbar. Ap(mafian) har sterke forgreininger inn i de fleste medier av betydning. Resten skulle ikke være vanskelig å tenke seg. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Det er jo noen forskjeller her da: Og Ap-lederen var selv ikke i tvil om hva 27-åringen måtte gjøre. - Vi ga ham et svært klart råd om at han skulle trekke seg ut av alt politisk arbeid frem til saken er ferdigbehandlet i rettssystemet. Det er viktig for oss å signalisere en klar holdning om at dette er uakseptabelt, sier Ap-lederen. Og mannen tok signalene fra partiledelsen i kommunen og har trukket seg ut fra politikken. Altså gikk han av fra sin stilling. Dessuten er det jo stor forskjell på en ordfører i en ganske stor kommune, og en kommunestyrerepresentant. Lenke til kommentar
kag Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Er jo helt naturlig at venstrepressen forsvarer sine egne. Dette her er et stjerneeksempel på forskjellsbehandlingen, og underbygger min sterke mistro til norsk presse. Men herre! Kunne du gjort det mer om til et oss og dem scenario? Det er ikke noe rart at det finnes rasisme i verden når enkelte tenker sånn. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Ap er sosialdemokratisk, FrP er reaksjonært. Ap er sosialdemokratisk, Frp er sosialdemokratisk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 FrP er reaksjonaert? Ahaha. Dessuten er det jo stor forskjell på en ordfører i en ganske stor kommune, og en kommunestyrerepresentant. Er Os en stor kommune? Lenke til kommentar
thoufiend Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Er Os en stor kommune? Nei, men en mye omtalt kommune fordi den har hatt flertallstyre av Frp i lengre tid og er en av landest beste kommuner å bo i med tanke på barnehager, skoler, eldre og sykehjem osv osv... Så kanskje derfor søviksnes fikk så mye mediaomtale for sitt "overgrep"? Ikke vet jeg... Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Nei, men en mye omtalt kommune fordi den har hatt flertallstyre av Frp i lengre tid og er en av landest beste kommuner å bo i med tanke på barnehager, skoler, eldre og sykehjem osv osv... Så kanskje derfor søviksnes fikk så mye mediaomtale for sitt "overgrep"? Ikke vet jeg... Hores ut som et "reaksjonaert" sted a bo... Ikke sant Haltan? :!: Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) FrP representerer det Norge jeg avskyr. De er reaksjonære på mange punkter, da i en kristen-fundamentalistisk retning. Det er derfor vanskelig å plassere partiet. Dette emnet har vært tatt opp så mange ganger før. Vi har for eksempel en annen tråd i gang her, som omhandler partiets populisme. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=270863 Endret 18. juli 2004 av FreeBSD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå