jovaa Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 En brennende knokkelhaug? Jeg blei ferdig med RTCW i går, men kan ikke huske å ha vært borti noen rykende knokkelhaug... Funker sikkert fett å bare plaffe løs med Venom-gunnern... Grafikken i Wolf er dog sjef!!! Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Skjelett > Brenner > "Spytter" flammer > Grilla indrefilèt > Barnaise-saus > mmmmmmm. Nei nå må jeg hjem å spise middag........ Begynner det å demre...? :smile: Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Det er bare å skyte løs, du dreper den til slutt :smile: Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Tenker du på de ilddemon greiene noe ala de som er i catacombene i level 3 oplegget ? "Alt som rører seg kan drepes" er mitt motto .. bare plaff løs :> Btw jeg har litt problemer på en eller anna part av Mission 4, det er der man skal beskytte den tanksen .. så blir den scientisten angrepet så har jeg gått inn og redda de , og så hører jeg sån "intercom" greie at jeg må tilbake og beskytte tanksen for den er under heavy attack , jeg løper det det er mulig å løpe i wolf men samma faen å jeg løper av fart så kommer jeg alltid for seint , er det noen "snarvei" jeg må løpe eller er det ut der jeg kom ifra (ut i den gata gjennom porten) mailto [email protected] gjerne så jeg kan spille videre i kveld :smile: Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Ok, fikset den med et par dynamitt-kubber. Splatt!!! Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Det er ikke vanskelig å ta den siste bossen i det hele tatt. Man trenger faktisk ikke å løsne et eneste skudd :wink: Jeg sier ikke mer... Lenke til kommentar
NemesiS Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Noen som veit hvor jeg kan laste ned hele Return to Castle Wolfenstein?? Og veit noen om en side der jeg kan laste ned filmer og sånn??? Lenke til kommentar
bulldog76 Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Quote: On 2001-12-01 12:25, NemesiS skrev:Noen som veit hvor jeg kan laste ned hele Return to Castle Wolfenstein??Og veit noen om en side der jeg kan laste ned filmer og sånn??? http://www.akersmic.no Kommer rett i postkassa! :wink: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 tsktsk.. har fullversjonen je Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Og vet du hva? Du har prestert å svare på en 2 (TO!) år gammel tråd. Les litt bedre før du svarer i ørska kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg