sof Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 og her er den... http://www.bluesnews.com/files/rtcw/demos/...lfmptest2.shtml (plukket fra Slashdot altså...) sof [ Denne Melding var redigert av: sof på 2001-11-05 07:40 ] Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 kult!!! *laste ned* Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Jeg har lest hva som er nytt, men har enda ikke rukket å teste denne nye demoen. Er den mye bedre enn forgjengeren? Hva betyr "full TA networking"? Lenke til kommentar
bulldog76 Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Quote: On 2001-11-12 15:25, TST skrev:Jeg har lest hva som er nytt, men har enda ikke rukket å teste denne nye demoen. Er den mye bedre enn forgjengeren? Hva betyr "full TA networking"? Noen forbedringer er det.. Hvis du har lest hva som er nytt vet du det jo.. :smile: Jeg synes det er en god ting at det ikke er så lett å sette dynamitt, + at man får redusert fart med flameren. Gleder meg så **** til det spillet kommer! tror nesten jeg (!) skal KJØPE det!! the bulldog - aka kartoffelmeister Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Kommer nok til å kjøpe det jeg også :smile: Men noen som VET når det kommer? Har hørt rykter om 14 nov? Det i såfall på onsdag. Passer sinnsvakt dårlig med skole og eksamen :sad: Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 30. November tror jeg er mer riktig dato for lansering av dette spillet. Lenke til kommentar
bulldog76 Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Quote: On 2001-11-12 23:43, TST skrev:30. November tror jeg er mer riktig dato for lansering av dette spillet. høres riktig ut. tror det er den 27. i statene. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 synes demo 1 er mye beddere. får penere grafikk på 1. tror/mener jeg har samme oppsett... men det er bra de har fixa litt på andre feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 har jo hørt det allerede fins et stort antall cheats til spillet. noen av dere som har hørt noe om det?? syns det er faretruende at cheats kommer så fort til spill nå til dags!! skal ikke vere sånn.. de som lager slike cheats må virkelig ha en major mouthfunction (uhh, hvordan skrives det??), de ødelegger jo opplevelsen helt for de andre! er jo også en del hjemmelaga (programerte) cheats som da ikke blir oppdaga. det også er jo litt kjedelig : Lenke til kommentar
Framer Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Cheats er laget av spillprodusentene og er vel mest for spillanmeldere slik at de slipper og bli stående fast i ett spill de skal anmelde. -framer- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 ,...tenkte ikke på det vi kaller "juksekoder". tenke på cheats som "wallhack" (se gjennom vegg), "aimbot" (auto-sikting) osv.osv.osv... Lenke til kommentar
sof Skrevet 14. november 2001 Forfatter Del Skrevet 14. november 2001 min erfaring er at det er en haug med idioter som synes det er festlig å skyte på egne teammedlemmer... ikke sååå mye cheats, tror jeg... Ellers så synes jeg Ghost Recon er hakket bedre :smile: fullversjonen er konge! Lenke til kommentar
Framer Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Ghost Recon er ikke ute enda, din pirat !! -framer- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 framer, tror nokk du tar feil. en venn av meg har det jo. for å innformere om det så trenger ingen offisiel release å vere ute for at fullversionen florerer på 0-day ftper og andre plasser. er utrolig så mange "korrupte" det er innenfor spillprodusenter. det kan komme mange releases før den offisielle. tror nokk du kan finne ghost recon på kazaa... Lenke til kommentar
sof Skrevet 15. november 2001 Forfatter Del Skrevet 15. november 2001 Jeg kjøper faktisk spillene mine hvis jeg liker dem, men uansett tror jeg ikke dette er forum for moralske pekefingre, Framer. *** Lenke til kommentar
Oheimdall Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Noen forbedringer er det.. Hvis du har lest hva som er nytt vet du det jo.. :smile: Jeg synes det er en god ting at det ikke er så lett å sette dynamitt, + at man får redusert fart med flameren. Gleder meg så **** til det spillet kommer! tror nesten jeg (!) skal KJØPE det!! the bulldog - aka kartoffelmeister Jeg syns det er veldig irriterende å træle med å få plassert ut dynamitten. kunne heller lagt til noen sekunder på Armeringen, eller? Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Jeg får Return To Castle Wolfenstein i morgen, fredag den 23.11.01 :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: Jeg skal ikke sove i helgen.... Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 HAHA. Jeg har nå hatt det siden tirsdag. TOTALT KONGESPILL!! Nydelig grafikk!! Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Hatt spillet siden Tirsdag? Da kjenner du Razor gutta personlig. Og..du kan ikke spille på nettet med den ISO’en uten at noen bruker serverpach'en fra Fairlight, noe som kommer til å tvinge deg til å kjøpe spillet, ha! KB Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Må bare få sagt det. Grafikken på RtCW er NYDELIG. (Gleder meg til Unreal2 :smile: ) Men det jeg lurer på er : På level 4, 5 (tror jeg det var). Er i et slott/tempel e.l. med noen "rare" individer. Sliter litt med en brennende knokkel-haug som setter fyr på meg hele tiden. Er det bare å fyre løs med alt du eier og har eller er det et våpen som er bedre enn et annet til den jobben? (Prøvde å ikke røpe for mye av scenariet :smile: ) Grøss.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg