Dorian Gray Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Har jeg sagt det? Edit: jeg har heller aldri sagt at jeg har peiling på musikk. TAAB og den gjengen der har peiling på musikk. Neida, jeg bare nevner at fordommer for forskjellige sjanger av metal er mer akseptert enn fordommer av elektronisk musikk. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Kompis av meg fikk meteora i jul.. Den ble syrebehandlet og ligger blandt fiskene nå. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Kompis av meg fikk meteora i jul..Den ble syrebehandlet og ligger blandt fiskene nå. Jeg hadde bare bytta den, men ok Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 CRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAWWWLING IN MY SKIN! D: Lenke til kommentar
Maynard Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Beveg dere inn på Allmusic.com..der viser de et ganske så greit kart over sjangre, stilarter osv.. Det er mye som går under sjangeren Rock, alt fra Satyricon til Britney Spears. Men det som er gjeldende mtp hva man hører, er stilartene. Satyricon fører blant annet stiler som death/black/heavy metal, mens Britney spears fører dance/teen pop. Så man kan si at sjangeren Rock er en grov betegnelse, mens stilene(som da består av mange tusen) er mer finpusset. Så dere diskuterte dette litt tidligere i posten! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 linkin park er søppelmusikk!, mye bedre med skikkelig metal! Kunne ikke sagt det bedre selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå