Purify Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Allesammen bør sette på O-Zones Dragostea Din Tei og Despre Tine samtidig! HELT LIKT! Sier du det? Teksten er jo til tider lik. Utrolig at det faktisk er mulig å lage noe slikt. Men men, what evvahh. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Refrenget startes og avsluttes helt samtidig! Tragisk. Endret 30. september 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Husker jeg digget One Step Closer når den kom. Og det var et par sanger på samme album jeg syntes var brukbare også. Men så gikk det nedover. Og nedover. Og nedover. Lenke til kommentar
slettern Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 linkin park er søppelmusikk!, mye bedre med skikkelig metal! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Hybrid theory var hørbart i sin tid, liker ikke den lenger, har aldri likt meteora... Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Jeg synes LP forsatt er bra, spesielt vokalmessig. Du skal lete lenge etter band som har like bra vokal i både Chester Bennington og Mike Shinoda live. Spesielt populære band som appelerer til samme kundegruppe som LP. Jeg hadde en døperiode der jeg ikke hørte på dem, men når Live In Texas kom ble jeg veldig positivt overrasket, igjen. De var nesten like bra som Staind live. Edit: Hadde ikke lest hele tråden før jeg postet og fikk lest flere innlegg. Jeg synes det er fantastisk lite kreativt å si at noen "suger hestemøkk" når man selv spiller i band. Man skal faktisk tenke på at selv om LP er satt sammen av plateselskapet så er det dyktige musikere som er valgt og all musikken skriver de selv. Det er det ikke alle som gjør nå lengre. Endret 19. oktober 2004 av Skjalg85 Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg liker ikke Stinkin Park. Utrolig kjedelig! Linkin Park er i bunn og grunn bare et boyband med el-gitar, det gir ikke mer rock 'n roll stemning enn O-Zone, og er ikke spesielt hardere heller... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 Fred Durst skulle vært kasta til moskusene for lenge siden. Rapaktig vokal i blanding med utrolig stygge gitarriff er ikke bra. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 Linken(e) om LP virka ikke!! Noen som har en annen link som funker? Vil høre hvor dårlig Stinkin park er! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 28. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 Innlegg nr.1234 LP er crap. :/ må nok si meg enig der ja Melder meg inn i klubben jeg og. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Fred Durst skulle vært kasta til moskusene for lenge siden. Rapaktig vokal i blanding med utrolig stygge gitarriff er ikke bra. Indeed. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Jeg synes LP forsatt er bra, spesielt vokalmessig. Du skal lete lenge etter band som har like bra vokal i både Chester Bennington og Mike Shinoda live. Chester klarer seg. Men Mike Shinoda suger noe hensynsløst. Vet han høres bra ut på studioalbum, men på live så er han surere enn sursild... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 dyktige musikere Nope. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Liker du ikke musikken er du nok uenig, men jeg syns Chester er veldig flink Live in Texas. Det finnes band jeg liker som suger hemningsløst live, men akkurat Chester leverer bra. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Liker du ikke musikken er du nok uenig, men jeg syns Chester er veldig flink Live in Texas. Det finnes band jeg liker som suger hemningsløst live, men akkurat Chester leverer bra. ... men det er KUN Chester og når det kommer til kreativitet så eksisterer det omtrent ikke (kanskje med untakt av ReAnimation og noen få "alternative" sanger...) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Fred Durst skulle vært kasta til moskusene for lenge siden. Rapaktig vokal i blanding med utrolig stygge gitarriff er ikke bra. Sist jeg skjekka var Fred Durst vokalist i Limp Bizkit! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Nettopp. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Joda, men det var jo veldig trasig. Blanda de to, er det rart kanskje? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Joda, men det var jo veldig trasig. Blanda de to, er det rart kanskje? Men hvis noen nevner at to techno/tranze osv sanger ligner, da har man plutselig ikke hørt nok eller har ikke peiling på musikk. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Har jeg sagt det? Edit: jeg har heller aldri sagt at jeg har peiling på musikk. TAAB og den gjengen der har peiling på musikk. Endret 9. november 2004 av Purify Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå