Suppelars2k Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Så, alle sangene er HELT like. To Linkin Park sanger lagt oppå hverandre Lame. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Nei særlig orginael og kreative er de ikke.. ...men noen av sangene fenger litt (men du blir lei av dem etter 20 sekund) En ting skal også være sagt: begge de sangene er fra Meteora.... såååå eg angrer på at eg kjøpte den plata! Endret 2. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 jaja, men sangene er fengende da liker noen av sangene. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 LP er crap. :/ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) LP er crap. :/ Endret 17. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Innlegg nr.1234 LP er crap. :/ må nok si meg enig der ja Endret 17. juli 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Vel, synes faktisk det utrolig mange band som liggere lavere enn Linkin Park. "Hybrid Theory"-albumet deres er jo faktisk ganske så bra. Husker det var A-listet hjemme hos meg da jeg gikk i 9.klasse, dvs 5 år siden nå Endret 17. juli 2004 av LarsP Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) *baaaah* Endret 18. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Haha, lattis! Herregud, Linkin Park er et sugent band. Når de presterer å lage to like låter kun med forskjellig vokal blir det for dumt. :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Nice found. Jau, kan ikke akkurat si at LP har vært noe jeg har hørt på. Kanskje hørt et og annen bra intro fra de på MTV elns men ellers så er det bare crap imo. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Forøvrig: Hvilke band mener du at kommer under? Nickelback :!: Edit: Enda mer Nickelback-tjo'hei Endret 17. juli 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 kaller Linkin Park for Lickin Pikk jeg. Jeg HATER dem! Nu-Metal crap Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 første albummet deira var greitt, men vidare så blir det berre "boss". eller m.a.o søppel Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 Edit: Enda mer Nickelback-tjo'hei Vokalisten: Have we got any Nickelback fans here in Portugal!!!?? Publikum: Noooooooooooooooooooooooooooooo!!! Vokalisten: You gouys wanna hear some rock n' roll?!! *Boink* [stein flyr fra publikum og i huet til vokalisten] Vokalisten: See ya'. [bandet går av scenen mens vokalisten gir finger'n til publikum.] Lenke til kommentar
Gudhjelpe Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 haahh genialt Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) He he he he, så bra . De tok hintet i det minste. Lp og alle de andre vill være tøffe bandene er for de som begynner i 7-8 klasse de kaller det metall også i alle dager? Hahaha rock/metal/any music with gitar sh*t on it deserve rocks in ther face! SnowDOG_ | 07/17/2004 Var dette vår snowdog? (tatt fra komentarene på siden med videoen? Endret 18. juli 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Den ene sangen som er lagt over den andre, virker ikke helt orginal... Høres Absolutt ikke ut som chester i hele tatt. tenker på Numb da, greit når refrenget kommer, men før det så var det helt rart, kan jo også være dårlig lydkvalitet eller bare jeg som er litt VEL mye linkin park fan. Endret 18. juli 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 Latterlig dårlig av Linkin Park å gjøre dette, Men jeg må innrømme at jeg hørte litt på Linkin Park før da, Meteora cd'n. Men jeg gjikk over på Death og Black metal for en stund siden da. Forøvrig synst jeg persjolig ikke at det er så veldig mange Nu-Metal band som er noe serlig gode da, utenom KoRn og Slipknot... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 det finnes mange nu metal band som er gode, men du hører bare om de skiggelig populære som Limp Bizkit o Linkin Park... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 Forøvrig synst jeg persjolig ikke at det er så veldig mange Nu-Metal band som er noe serlig gode da, utenom KoRn og Slipknot... Er de numetal? Blir helt forvirra her jeg, det er jo så rare sjangerinndelinger i dagens musikk. Korn og Slipknot rocker jo vilt, men annen numetal har jeg aldri greid å høre på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå