Xvani Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Hvordan vet jeg om jeg bruker GPRS eller de vanlige "dial up" greiene? Virker som om telefonen ikke klarer å koble mot GPRS (feil innstillinger??) Kommer på nett da! Edit: Den skrur seg også av etter pipelyd når jeg prøver å lese/sende meldinger. Når kommer firmware oppdatering? Har Netcom mthr kontant og Siemens CX65 Endret 18. juli 2004 av Xvani Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Hadde også problemer med kameraet (videofunksjonen) Da jeg satte den på hoppet den tilbake til "hovedskjermen" Dette ordnet seg selv på en måte.. Noen andre med lignende problemer? (kamera+meldinger) Endret 18. juli 2004 av Xvani Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Videokameraet er en kjent bug som er nevnt et 100 talls ganger, men trikset er og kun bruke kameraet via joysticken, altså, presse joysticken til venstre.. ( det var venstre !? ) .. Om du ikke velger kameraet fra menyen fungerer det smertefritt! Dont ask me why! ( Slik er det på min M65, siden de er nesten identiske så regner jeg med det fungerer slik hos deg og! ) Endret 18. juli 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 faktisk ikke, jeg prøver dette, men det går til helvete anyways! =( Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 faktisk ikke, jeg prøver dette, men det går til helvete anyways! =( .. Regner med du har slått av og på mobilen ?? .. Om det ikke funker da.. Da vet jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå