NeRoX Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Fant ut det Najs linje forresten Lenke til kommentar
razer Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Nibbling cutteren er genial, kjekt for folk som ikke har tilgang på stikksag osv. Synd microplex ikke har de inne lengre (Var visst ingen som solgte de lenger). Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Har desverre ennå ikke funnet et bilde Jeg jobber med saken. Visst noen kan si dette maskin navnet korekkt kan jeg kanskje hjelpe: Hiatchi eller noe sånt? Hva er det nå igjen Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Gjett hva jeg netopp fant ! ? Jeg fant et lite bilde av en nibbermaskin. Der det går litt inn er det en pinne som går opp og ned som en hullemaskin. Den skjærer det da ut. Lenke til kommentar
NeRoX Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Her er et bilde av en "Nibblingssaks" på biltema: Her er også linken til Nibblingssaksa Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 ¨Nå går jo maskinen mye fortere. Men det kommer sinnsykt med graps på golvet så husk og sope/støvsuge Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Nibbleren er å foretrekk fremfor sag osv, dette på grunn av det som pcgutten sier det blir mye støv og jernspon inne i kabinetttet (hvis det e det du skjører i) og dette jernsponet legger seg som ei hinne overalt og er et pes å få bort. Det er abdre måter også bare så det er sagt, vi har alltids vannskjærere, lasere (ikke bra til alu pga varmen), plasma og skjære brenere. Skjærebrennere er ikke det mest optimale, men med en plasma så kan man være heldig. Det finnes sikkert flere måter også, en de som er nevnt i tråden. De tre siste så må du nok til bedrifter for å få gjort. Endret 18. juli 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Det er ikke så vanskelig og få ut alt, det gikk lett for meg. (Bare det at jeg har en kompressor nede i kjelleren ) Men rist kabinettet godt etter utskjæring og legg gjerne en plastikk pose der hovedkortet og andre ting skal ligge så du ikke får en kortslutting plutselig en dag Men den er kjekk og bruke Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 man kan jo skylle av kabinettet med en hageslange eller i dusjen... eller bare ta litt trykkluft eller støvsuger Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Sikkert like bra det. Men bruk VERNEBRILLER!! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Man får jo nibbler på microplex da... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 fikk.. har ikke sett den på en stund Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 gi oss linken da! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Leste en plass at den nibbleren på microplex var dårlig og ikke spesielt god i bruk. Men de har en nibbling kutter på digital impuls Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Leste en plass at den nibbleren på microplex var dårlig og ikke spesielt god i bruk.Men de har en nibbling kutter på digital impuls som er helt lik den microplex solgte Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Leste en plass at den nibbleren på microplex var dårlig og ikke spesielt god i bruk.Men de har en nibbling kutter på digital impuls som er helt lik den microplex solgte Sier du det? DI og MP har jo akkurat de samme varene, tenkt alle var klar over dette. Den en ensta åpenbare forskjellen er vel at DI har hardware også. kverna: Gratulerer med post nr 1000 Endret 18. juli 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 . jeg har selv adsl 704mb linje og når det er stor pågang på forumet så hender det at man må vente opp til to min får å få posta.. skulle ønske jeg også fikk 704 mb linje Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Leste en plass at den nibbleren på microplex var dårlig og ikke spesielt god i bruk.Men de har en nibbling kutter på digital impuls som er helt lik den microplex solgte Sier du det? DI og MP har jo akkurat de samme varene, tenkt alle var klar over dette. Den en ensta åpenbare forskjellen er vel at DI har hardware også. kverna: Gratulerer med post nr 1000 takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå