pcgutten Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Hei! Til dere som skal skjære i kabinettet kan dere låne /kjøpe en nibbe maskin. Disse duger kjempe bra! Bare husk og pusse der du har brukt den! (SKARPE KANTER!) Håper dette hjelper noen, jeg lagde hull i mitt kabinett med en nibbe maskin. Pcgutten Endret 17. juli 2004 av pcgutten Lenke til kommentar
NeRoX Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Nibbemaskin? Hva er det da? Hvis det er bedre enn stikksag så vil jeg ha det! Hva koster det og hvor får man kjøpt det? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Søk på ClasOhlson.no Der finner dere sikkert en. Nibbemaskin er lignenes en hullmaskin som kan skjære i tynne plater. Men en ting til: Når dere bruker en slik maskin kommer det tusen små biter, så det er smart Støvsuge/Koste etterpå. Og denne bør helst brukes i kjeller/Hobbyrom/Ute. Skal se om jeg finner ut hvor mye en koster og Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hadde vært en ide med en link ja.. Lenke til kommentar
quack Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Finner ingenting som heter nibbemaskin jeg.. ikke google heller Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Finner ingenting som heter nibbemaskin jeg.. ikke google heller Det er fordi det heter nibbler. Det er en type "platesaks" som er veldig praktisk til å klippe ut f.eks. hull til vifter.' Edit: Kan også fåes som elektrisk og luftverktøy. Edit 2: eksempel Edit 3: også kalt nibler med en b. Tror dette er det norske ordet. XenZor Endret 17. juli 2004 av XenZor Lenke til kommentar
quack Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 ... Edit 2: eksempel XenZor Bra butikk! Står jo ærlige merknader ved mange av tinga jo! Som at kromsprayen ikke funker særlig bra Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Platenibbler, rimelig og produsert i Taiwan. Noe mindre nøyaktig enn vårt dyrere alternativ, men kan være god nok for hobbybruk. Haha! :!: Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Nibbermaskin da! Jeg lånte en fra jobben til fatter'n. Han jobber på rosenberg (Kværner) Er ikke mye man ikke får tak i der av verktøy/maskiner! Det går mye fortere en stikksag Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 ...så da bruker man helst stikksag med metal blad der det egner seg? Legg inn et bilde i første posten ("edit") LOZER Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg skreiv litt fort der. Nibbermaskin går bedre enn stikksag. Skal finne et bilde av nibbermaskin Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg skreiv litt fort der. Nibbermaskin går bedre enn stikksag. Skal finne et bilde av nibbermaskin er det ikke en nibblings maskin du merner eller er jeg på gjordet nå? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 microplex solgte det.. men den er borte nå.. hvis man skal skjære en firkan er det ikke no vits å bruke nibbern.. men til sirkler.. f.eks til vifter er den genial.. Lenke til kommentar
NeRoX Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Så ut som noe jeg kunne trenge! Skal snart lage min første mod og da skal jeg skjære/klippe et par sirkler til vifter Lenke til kommentar
NeRoX Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 I Want Nibbler! Hvor kan man kjøpe det? Bortsett fra på Gasolin. Lenke til kommentar
NeRoX Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 I Want Nibbler! Hvor kan man kjøpe det? Bortsett fra på Gasolin. Lenke til kommentar
NeRoX Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Sry for dobbel posting! Mulig å få slette den ene? Endret 17. juli 2004 av NeRoX Lenke til kommentar
janern Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Biltema er en fin butikk "Nibblingssaks For de fleste materialer. Klipper rett eller i kurver uten å deformere. Utstyrt med to faste overskjær og ett bevegelig, tannet underskjær av krommolybdenstål. Klipper platetykkelser på opptil 1,2 mm og plast opptil 2 mm. Med låssperre og plastbelagte håndtak. Total lengde 255 mm." art.nr: 12-206 pris: 79,90 kr -JM Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Sry for dobbel posting! Mulig å få slette den ene? det holder å trykke en gang.. ikke tre.. selv om et tar tid så er det bare å vende seg til det.. slik et forumet.. jeg har selv adsl 704mb linje og når det er stor pågang på forumet så hender det at man må vente opp til to min får å få posta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå