Gå til innhold

til dere som spør om utskjæring i kabinetter

Anbefalte innlegg

Hei! Til dere som skal skjære i kabinettet kan dere låne /kjøpe en nibbe maskin. Disse duger kjempe bra! Bare husk og pusse der du har brukt den! (SKARPE KANTER!) Håper dette hjelper noen, jeg lagde hull i mitt kabinett med en nibbe maskin.

Pcgutten :yes:

Endret av pcgutten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søk på ClasOhlson.no Der finner dere sikkert en. Nibbemaskin er lignenes en hullmaskin som kan skjære i tynne plater. Men en ting til: Når dere bruker en slik maskin kommer det tusen små biter, så det er smart Støvsuge/Koste etterpå. Og denne bør helst brukes i kjeller/Hobbyrom/Ute. Skal se om jeg finner ut hvor mye en koster og ;)

Lenke til kommentar
Finner ingenting som heter nibbemaskin jeg.. ikke google heller :hmm:

Det er fordi det heter nibbler. Det er en type "platesaks" som er veldig praktisk til å klippe ut f.eks. hull til vifter.'

Edit: Kan også fåes som elektrisk og luftverktøy.

Edit 2: eksempel

Edit 3: også kalt nibler med en b. Tror dette er det norske ordet.

XenZor

Endret av XenZor
Lenke til kommentar

Biltema er en fin butikk :)

"Nibblingssaks

For de fleste materialer. Klipper rett eller i kurver uten å deformere. Utstyrt med to faste overskjær og ett bevegelig, tannet underskjær av krommolybdenstål. Klipper platetykkelser på opptil 1,2 mm og plast opptil 2 mm. Med låssperre og plastbelagte håndtak. Total lengde 255 mm."

art.nr: 12-206 pris: 79,90 kr

-JM

Lenke til kommentar
Sry for dobbel posting! Mulig å få slette den ene?

det holder å trykke en gang.. ikke tre.. selv om et tar tid så er det bare å vende seg til det.. slik et forumet.. jeg har selv adsl 704mb linje og når det er stor pågang på forumet så hender det at man må vente opp til to min får å få posta..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...