Gå til innhold

Problemer


Anbefalte innlegg

Har nett oppgradert maskina. Kjøpte nytt hk, cpu og ram. Satt samen maskin og den fungerer fint teknisk. I Windows får eg opp meldinger som for lite minne, for lite systemminne til at norton antivirus kan kjøre skikkelig. Prøver eg å starte Quicktime eller åpne videofiler med mediaplayer får eg svart skjerm (ofte melding fra skjermen om no signal). Når eg oppgraderte satte eg inn ein 4gb hardisks som C og 30gb en som D og E(D=2bg E=28gb). Grunnen til dette var at da eg kjøpte 30gb'en partisjonerte eg hoveddelen for liten. Før hadde eg berre 30gb'en men satte in 4gb for å få meir plass på C. Kjører Win98 med alle oppdateringer og Norton Internett security med alle oppdateringer. Er det noen som veit kva som kan vere gale? Har brukt clean install, men har hatt ca 15gb liggende på E.

 

[ Denne Melding var redigert av: Asha'man på 2002-04-23 15:16 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Swap fila er på 1024mb, har planer om å kjøpe ny men har ikkje råd til det no. Fikk tak i den på 4gb gratis, og derfor satte eg den inn som C isedenfor dei 2gb'ene fra 30gb'en. Har ca 15gb liggende på 30 gb'en som eg skal beholde og vil derfor ikkje partisjonere på nytt for da må vel dette vekk. Trur ikkje det er virus, har prøvd 2 virusprogrammer med nyeste oppdateringer. Har ikkje lagt inn noko anna på maskinen enn det eg hadde på gamle maskina, bortsett fra Nimo codex pakka. Som eg har sletta at. Er det nokon som har lignende problen. Maskin varen min står i profilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...