nico Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hva slags anti aliasing metode er best til mitt Geforce3 ti200 @ ti500? (CPU: p4 1,6 @ 2,3) Og kan noen også forklare de andre tingene i nvmax som texture sizes og diverse ting? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 SÅ lenge det går glatt er vel de høyeste tallet som er best. Lenke til kommentar
nico Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 nei jeg mener anti alias taben på opengl.. valg: -off -2samples -quincunx -4samples -4samples + 9 tap (s filter) hva gir best bilde/ytelse? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-23 18:12, nico skrev:nei jeg mener anti alias taben på opengl.. valg:-off-2samples-quincunx-4samples-4samples + 9 tap (s filter)hva gir best bilde/ytelse? Akkuratt samme opplegget. 4 er bedre en 2 men man får ferre bilder av og bruke 4 en 2. Så lenge det går glatt så er det bedre. Quincunx er vel den beste i de fleste. Spørs på PC-en du har også Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 denne er best (his du har muligheten til å bruke den, slik som du har p.g.a gf3en)den fungerer nesten like bra som 4x (ikke stor forskjell, nesten bedre)og den trenger mindre kraft bruk. Dermed det beste alternativet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå