T J Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg har en Ericsson p900 med mp3 spiller (innebygd). Kunne tenke meg små lomme høytalere til å koble direkte på telefonen. Har browset internettet i timer, men uten resultat. Noen ideer hvor jeg kan finne dette. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) EDIT: Jeg tenkte feil! Glem dette her... Endret 1. august 2004 av Rs125 Lenke til kommentar
Sparkey Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har også prøvd å finne det til min K700i, men tror jeg skal kutte av hørepluggene som fulgte med mobilen og sette på en hodetelefon lugg for stereo da kan jeg koble den til anlegg eller hodetelefoner og kan kjøre lyden over slik, eller ta opp lyd fra anlegget og over til mobilen Lenke til kommentar
T J Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Det nærmeste jeg har kommet til "lommehøytalere til nå er denne: Lommehøytalere Ned på siden til kr. 198.- pr sett noe i tykkeste laget til å ha i lomma? En overgang ned til 1,5 mm må også kjøpes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå