Lil-H Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hei hei... Hver gang jeg starter opp i windows så får jeg en searchbar i tillegg til en quickbar nede på toolbaren. Dette ser sykt stygt, derfor må jeg fjerne søkedingsen hver eneste gang, og ikonene som jeg har i quickbaren blir forskjellig fra hva de var sist jeg jeg hadde på dataen. Noen ideer om hvordan jeg fjeren searchbaren permanent?? holder på å gå amok ! -Herman- Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 easy tune 2004 kan du velge hvilke programmer som du skal ta med under oppstart, husker ikke helt hvor jeg lasta det ned til neste gang: gå hit med spørsmål om windows! ikke i hardware Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Høres ut som om du bør ta en tur til download.com og laste ned spybot og adaware. Flytter forresten tråden din til windowsforumet da dette ikke er hardware-relatert Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg fant ikke easy tune på download, lasta ned noe som het WinXp Manager, funket ikke så bra det heller.. Spyware/adaware har jeg jo selvfølgelig. Da jeg kjørte spy sweeper(programmet som er testvinner innen spy-/adaware) da jeg var ferdig med å fjerne ting som den hadde funnet, så "refresha" windows seg på en måte. og så kom den svette search assistant opp igjen !! Please kom med ideer Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 prøv spybot og adaware også.. har inntrykk av at det er de som blir mest brukt omkring her på forumet ihvertfall.. og selv har jeg bare gode erfaringer emd de programmene. Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg tror jeg har samme problem. Og AdAware/Spybot hjelper ikke. Det er noe som kaller seg "Coalwave" ser det ut til når jeg høyreklikker på den, og ofte følger det med en sånn sak nederst i IE også... Har sett det hos et par kamerater av meg også og de vet heller ikke hvordan man får det vekk. Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hm, ser ut til at jeg endelig fikk vekk den searchbar'en min. Brukte gratisprogrammet "HijackThis" for å fjerne "Coalwave"... Lenke til kommentar
glotón Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har hatt akkurat samme problem, utrolig irriterende... Fikk etter mye om og men fikset det. Gå hit for å lese beskrivelsen på hvordan det fikses. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå