b0rre Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 trenger litt hjelp her..jeg sitter i lan med 3 andre her og de kommer ikke inn på maskina mi via nettverket.. de får fram en feilmld når de trykker på mitt navn i nettverket.meldingen er -> \\Stian is not accessible. you might not have permission to use this network resource. Contact the administrator of this server to find out if you have access permissions. Access denied jeg har aktivert Gjest kontoen..men det nytter visst ikke det heller.. har ingen software brannmurer innlagt og den innebygde i XP er disabled. Lenke til kommentar
Skroting Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Prøv å slå av enkel fildeling...evt. brannmurer vil gjøre rare ting med delte mapper. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Har du delt den ressursen (mappa/stasjonen) du skal ha tak i da? Er alle PC'ene dine satt opp i samme domene/arbeidsgruppe med samme navn på arbeidsgruppen? Har du installert og aktivert NWLink NetBIOS og NWLink IPX/SPX/NetBIOS Compatible Transport Protocol? Har du installert og aktivert File and Printer Sharing for Microsoft Networks? Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 enkel fildeling? forklar er du snill=) Lenke til kommentar
Skroting Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Windows Utforsker. Mappealternativer på meyen, fanebladet Vis og finn "Bruk enkel fildeling". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå