Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Jeg får over 2 Mbit med Chello bredbånd :-)

Anbefalte innlegg

hehe, jeg har 100/100 Mbit linje på hybelen, og den er inkudert i hybelleia på 3300 :tease:

bare sånn for å ha det sagt :innocent:

Ganske kjekt med hastigheter på 7-8 Mbyte/s......byte, ikke bit :love:

:cool: Moahahahahahahahaha! :cool:

Yeah right! Sjekket opp IP'en din, og da fikk jeg opp at din ISP er Telenor. Når begynnte Telenor å levere 100/100Mbit? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yeah right! Sjekket opp IP'en din, og da fikk jeg opp at din ISP er Telenor. Når begynnte Telenor å levere 100/100Mbit? :whistle:

Det gjør de, det er bare og bestille og jeg tror neppe det er den store utfordringen for dem og levere ei slik linje hvis du har pengene ;)

Men ærlig talt, faller det deg ikke inn at vedkommende kan sitte hjemme på ferie, på jobb e.l og poste?

Lenke til kommentar
Yeah right! Sjekket opp IP'en din, og da fikk jeg opp at din ISP er Telenor. Når begynnte Telenor å levere 100/100Mbit?

Hahaha, sitter hjemme hos foreldra mine og koser meg på isdn, så ISPen min hjelper det ikke å sjekke. Dette stedet er nok et av de siste som får bræibånd i norge... :cry: Ikke at det plager meg.....

Hva er best?

Å ha 2.5 Mbit inn i leilighet, og tjene 400k i året ved å jobbe.

Eller å ha 100 Mbit inn i leiligheten og leve på småpenger?

Hva er best?

Å studere, leve på småpenger og måtte gå på skolen for å få internett og/eller betale 300++ i måneden for ei linje som er "bra"

eller

å studere, leve på småpenger og få ei VANVITTIG linje rett på hybelen som er inkludert i leia?

Og hvem sier at jeg kommer til å jobbe for småpæng som 400k i året etter utdanninga? :thumbup:

Neida, 400k er anstendig det :yes:

---God damn lucky looser---

:tease::tease::tease: :tease:

Endret av ChickenWeed
Lenke til kommentar

Har bodd på studenthybel med 100mbit, fordeler ja. Men å bo på en crappy hybel/leilighet for å få rask linje er bad. Flytta på meg å har 2mbit/2mbit. Får ikke filmer på >10min lengre, men jeg kan sitte i min egen casa å relaxe. Det er priceless.

Lenke til kommentar
Selv vet jeg ikke hva 100mbit/100mbit er fornoe jeg.

Jeg vet knapt nok hva 1mbit er.

Sitter på ei ussel ISDN-linje...

Noen ganger synes jeg faktisk at det går helt greit også...

SÅ ille er det! :no:

Naits, du har vår sympati, ønsker deg lykke til, og vi får håpe at ADSL nissen kommer og besøker deg i den nærmeste fremtid. :thumbup:

Ingen skulle vel måtte sitte på ISDN (grøss), i våre dager. Hehe :D

Lenke til kommentar
Jeg overlever med 10mbit, levert fra BBF :D

Det er hjemme, og ikke noe hybel nei  :grin:

Hjemme, som i hjemme på gutterommet!?

Japp

Da spørs det om du har noe grunnlag for å påstå at det er bedre å bo hjemme på ronkerommet, enn å bo alene på hybel :tease:

For min egen del, er det ikke spørsmål om hva jeg ville valgt... Og jeg bor ikke på noen hybel for den saks skyld heller :w00t:

Endret av Pantheon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...