Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Jeg får over 2 Mbit med Chello bredbånd :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vi har også fått 2mbit hvor jeg bor (oslo nord-øst). For noen uker tilbake byttet de ut de gamle Terrayon modemene med en nyere type fra Motorola nettopp for å oppnå høyere hastigheter.

Vi har dog ikke hørt noe offisielt fra UPC om denne økningen bare er midlertidig for å teste ut et nytt og dyrere abonnement (f.eks. Chello Ultra e.l), om de kommer til å øke prisene på Chello plus etter hvert eller om prisene blir værende på samme nivå for å bli mer konkurransedyktige.

Lenke til kommentar

IP-adressen xxx lastet ned 954990 Bytes

på 3.556 sekunder.

Nedlastingshastighet: 2148 kbit/s.

:)

Et bra trekk av UPC - jeg synes 499,- i måneden for 1024/256 begynte å bli litt drøyt sammenlignet med konkurrentene, men når de økte til 2048/384 for samme pris så er jeg fornøyd. Ellers hadde jeg nok vurdert å bytte leverandør til høsten.

Lenke til kommentar

Jeg har også hatt 2mbit siden starten av juli engang. :) Har binding ut februar, så blir neppe å betale noe mer for det ihvertfall!:)

Har ikke sett noe på UPC sine sider eller fått noe informasjon om det i posten.

Men bra er det ihvertfall :D

Lenke til kommentar
hehe, jeg har 100/100 Mbit linje på hybelen, og den er inkudert i hybelleia på 3300 :tease:

bare sånn for å ha det sagt :innocent:

Ganske kjekt med hastigheter på 7-8 Mbyte/s......byte, ikke bit :love:

:cool: Moahahahahahahahaha! :cool:

Slutt å skryt din hybelrotte:D

Du skal vel ikke være evig student heller da?:)

Lenke til kommentar

Nope :no:

Men i mellomtida nyter jeg linja mi :w00t:

Kommer til å bli fælt å flytte da...tenk deg å være vant til å laste ned en film på 2 minutter da. Trenger ikke planlegge eller noenting.....og så komme til linjer hvor jeg må vente en time eller to!!!!!!

Hehe, satt og koste oss med tanken noen av oss som har slik linje, og sammenligna med den raskeste linja du får privat, og kom til at det var som om de løp alt de makta, mens vi hadde hver vår F1 bil :thumbup:

Førstemann til mål!!!!!! :w00t:

Edit:

Bor på Voll Studentby i Trondheim

Endret av ChickenWeed
Lenke til kommentar
Hva er best?

Å ha 2.5 Mbit inn i leilighet, og tjene 400k i året ved å jobbe.

Eller å ha 100 Mbit inn i leiligheten og leve på småpenger?

Eller bare bo i stavangerområdet og ha fiberkabel inn i huset/leiligheten og få 10 mbit linje som jeg får 15 mbit fullduplex utav siden jeg har det privilegiet å ha lyse :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...